هوش مصنوعی

چگونه Galaxy AI سفر را با گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 آسان‌تر می‌کند

گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 سامسونگ با Galaxy AI عرضه شده‌اند که شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید برای مسافران مکرر است. مهم‌ترین ویژگی آن، مترجمی است که فعلاً برای 16 زبان پشتیبانی می‌کند و تا پایان سال جاری برای 20 زبان دیگر نیز ترجمه فوری ارائه خواهد داد.

یکی از مزایای این دستگاه‌های تاشو، استفاده از صفحه نمایش دوگانه در حالت مکالمه است. این امکان را به شما می‌دهد که در یک صفحه متن خود را به زبان مادری تایپ کنید و در صفحه دیگر، شخص مقابل ترجمه زنده‌ی آنچه می‌خواهید بگویید را به زبان خود مشاهده کند تا مکالمه‌ای طبیعی‌تر داشته باشید.

Galaxy AI همچنین قابلیت Listening را دارد که می‌تواند زبان‌های خارجی را به‌طور مستقیم روی صفحه نمایش شما برای یک تجربه فراگیرتر در طول تورهای گردشگری ترجمه کند. همچنین، سری گلکسی بادز 3 از ترجمه‌های صوتی برای یک تجربه بدون استفاده از دست پشتیبانی می‌کند.

اگر در کشوری خارجی هستید و به زبان محلی صحبت نمی‌کنید، سامسونگ Chat Assist را نیز دارد که به شما کمک می‌کند پیام‌های متنی را به زبان خارجی بنویسید یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی را با آخرین تصاویر از گالری خود پیش‌نویس کنید. همچنین، ویژگی Composer سامسونگ برای زمان‌هایی که در خارج از کشور هستید و نیاز به ارسال ایمیل دارید، مفید خواهد بود. شما فقط کافی است دستور کوتاهی از آنچه می‌خواهید بگویید وارد کنید و Galaxy AI با صرفه‌جویی در وقت شما، متن کامل را به زبان دلخواه تولید می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا