سخت افزار

شیائومی روتر AX3000E را با ویژگی‌های هوشمند معرفی کرد

شیائومی مدل روتر AX3000E را در بازار چین معرفی کرده است. روتر AX3000E شیائومی با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی Wi-Fi 6، سرعت بی‌سیم تئوریک حداکثر 2976 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد و سیگنال‌های دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز را ترکیب می‌کند.

این محصول از پهنای باند 160 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند که برای بازی‌های سریع و پخش ویدئوهای 4K بسیار مناسب است. همچنین، روتر دارای چهار تقویت‌کننده سیگنال است تا از پوشش سیگنال قوی و مطمئن در تمام نقاط خانه شما اطمینان حاصل کند. AX3000E از نظر عملکرد، توسط یک پردازنده دو هسته‌ای کوالکام و یک NPU (واحد پردازش شبکه) مستقل پشتیبانی می‌شود که برای حفظ سرعت اینترنت پایدار حتی هنگام اتصال چندین دستگاه طراحی شده است.

این روتر از تجمیع پورت پشتیبانی کرده و امکان پیکربندی‌های WAN دوگانه یا شبکه‌های دوگانه را فراهم می‌آورد که می‌تواند سرعت پهنای باند را به فراتر از سطوح گیگابیت معمولی برساند. این روتر به طور یکپارچه با اکوسیستم Mijia شیائومی ادغام شده و از سناریوهای جدید اتوماسیون و کنترل صوتی از طریق Xiaoai پشتیبانی می‌کند. همچنین، دارای شبکه مش شیائومی است که امکان اتصال حداکثر 10 دستگاه را برای پوشش کامل خانه بدون مناطق مرده فراهم می‌کند.

علاوه بر این، شتاب‌دهی هوشمند بازی برای گوشی‌های شیائومی و ردمی را ارائه داده و تاخیر در بازی‌ها را کاهش می‌دهد. AX3000E امنیت را در اولویت قرار داده و دارای مرکز امنیت خانواده‌ای در برنامه Mijia است که به والدین امکان مدیریت مصرف اینترنت فرزندان و محدود کردن دسترسی به وب‌سایت‌های خاص را می‌دهد. این روتر شامل مکانیزم‌های حفاظتی قوی در برابر حملات شبکه است و از آخرین پروتکل رمزگذاری WPA3 پشتیبانی می کند. قیمت این روتر 199 یوان (28 دلار) و قیمت ویژه سرمایه گذاری جمعی 149 یوان (21 دلار) است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا