سخت افزار

اچ پی از میکروفون HyperX QuadCast 2 S رونمایی کرد

اگر تاکنون مجموعه‌ای از لوازم جانبی بازی ریزر را بررسی کرده‌اید و فکر می‌کنید که “واقعاً باید بازی RGB خود را ارتقا دهید” اچ پی دقیقاً لوازم جانبی مناسبی برای شما دارد. جدیدترین میکروفون HyperX این شرکت، که در Gamescom روز سه‌شنبه معرفی شد، دارای بیش از 100 تا LED برای ایجاد “تصویری خیره‌کننده” با “سبکی پرانرژی” است که به نظر بسیار مناسب می‌رسد.

HyperX QuadCast 2 S یک میکروفون USB بازی با بیش از 100 عدد LED aRGB است. چراغ‌های قابل تنظیم به صورت جداگانه می‌توانند بیش از 16 میلیون ترکیب رنگی را نمایش دهند. دلیلش چیست؟ طبق گفته سازنده، برای تکمیل “استریم ها و خلاقیت‌های” شما است. اگر به کیفیت صدا بیش از نمایش‌های نوری اهمیت می‌دهید، QuadCast 2 S دارای وضوح صوتی 32 بیتی و نرخ نمونه‌برداری 192 کیلوهرتز است.

همچنین مجهز به سنسور ضربه‌گیر، چهار الگوی قطبی قابل انتخاب و یک ترکیب شوک/پایه است. با استفاده از نرم‌افزار HyperX NGENUITY، می‌توانید LED‌ها، محدودکننده و EQ 10 باند را شخصی‌سازی کنید. علاوه بر این، شامل کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی نیز می‌باشد. علاوه بر میکروفون‌های بازی شبیه به کازینوی وگاس، اچ پی در حال عرضه یک کیبورد بی‌سیم است که ادعا می‌کند دارای “طولانی‌ترین عمر باتری در میان کیبوردهای گیمینگ دو بی‌سیم با نور پس‌زمینه” است.

HyperX Alloy Rise بین 75 تا 80 ساعت بازی با نور پس‌زمینه روشن را ارائه می‌دهد (RGB بیشتر!!). از سوی دیگر، می‌توانید تا “1500 ساعت باشکوه با نور پس‌زمینه خاموش” را تجربه کنید. کیبورد از اتصال بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز یا حداکثر سه اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند و شامل کلیدهای سوئیچ هات‌سواپ، صفحات بالایی مغناطیسی و نشان‌ها می‌باشد. میکروفون گیمینگ HyperX QuadCast 2 S RGB-tastic در ماه نوامبر با قیمت 200 دلار و صفحه‌کلید Alloy Rise 75 در ماه اکتبر با قیمت 230 دلار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا