کنسول و بازی

فناوری انویدیا ACE راه خود را به یک بازی واقعی باز می کند

توسعه‌دهنده‌ای به نام Amazing Seasun Games در حال نمایش فناوری Avatar Cloud Engine (ACE) انویدیا از طریق بازی چندنفره‌ی Mecha BREAK در نمایشگاه Gamescom است. NVIDIA ACE را در نمایشگاه کامپیوتکس 2023 معرفی کرد و آن را به عنوان “سرویس سفارشی مدل هوش مصنوعی” توصیف نمود که توسعه‌دهندگان می‌توانند برای افزایش تعامل در بازی‌های خود از آن بهره ببرند.

این فناوری به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت‌های گفتگوهای از پیش تعیین‌شده با شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) تعامل کنند و پاسخ‌های مناسب دریافت دارند. زمانی که انویدیا این فناوری را عرضه کرد، یک بازیکن را نشان داد که در یک فروشگاه رامن با NPC به نام جین صحبت می‌کرد. بازیکن از حال شخصیت پرسید و جین به طور طبیعی پاسخ داد و دغدغه‌های خود را در مورد افزایش نرخ جرم و جنایت در شهرش بیان کرد.

انویدیا اعلام کرد که توسعه‌دهندگان با استفاده از فناوری‌های خود، شخصیت‌های بازی Mecha BREAK را به زندگی می‌آورند و تجربه‌ای پویا و جامع‌تری را در کامپیوترهای GeForce RTX AI فراهم می‌کنند. سازنده‌ی تراشه‌ها همچنین اظهار داشته که تعداد بیشتری از توسعه‌دهندگان در حال استفاده از فناوری ACE در محصولات خود هستند. Perfect World Games، توسعه‌دهنده‌ای چینی، از این فناوری برای بهبود نسخه نمایشی Legends خود بهره می‌برد.

در این بازی، یا دست‌کم در نسخه نمایشی آن، یک شخصیت می‌تواند به لطف ChatGPT-4o، افراد و اشیاء را در دنیای واقعی از طریق دوربین کامپیوتر شناسایی کند. علاوه بر این، انویدیا اعلام کرده که دسترسی به PC Game Pass در GeForce NOW از تاریخ 22 آگوست بدون درز خواهد بود. بازیکنان تنها نیاز دارند که یک بار پروفایل Xbox خود را متصل کنند تا بتوانند در آینده به راحتی بازی‌های موجود در Game Pass را استریم نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا