هوش مصنوعی

همکاری آنر و گوگل کلود برای توسعه ویژگی های هوش مصنوعی مجیک V3

آنر اعلام کرده است که با گوگل کلود همکاری می‌کند تا سه ویژگی جدید هوش مصنوعی ابری را در گوشی هوشمند تاشوی آینده خود، آنر مجیک V3، معرفی کند. این ویژگی‌ها که شامل AI Eraser، ترجمه چهره به چهره و Notes Live Translation آنر هستند، در IFA 2024 به همراه Magic V3 رونمایی خواهند شد.

آنر مجیک V3، که پیش‌تر در چین عرضه شده بود، با این ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، تجربه استفاده از تلفن‌های هوشمند تاشو را برای کاربران در سراسر جهان بهبود می‌بخشد. ابزار AI Eraser به کاربران امکان می‌دهد تا اشیاء ناخواسته را از عکس‌های خود حذف کنند. ترجمه چهره به چهره، ترجمه‌های بلادرنگ را در طول مکالمات حضوری فراهم می‌آورد و ارتباط بین زبان‌ها را آسان‌تر می‌کند. Notes Live Translation آنر، ترجمه‌های فوری برای یادداشت‌های دست‌نویس را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای دانشجویان، متخصصان و مسافران مفید باشد.

علاوه بر این ویژگی‌های مبتنی بر ابر، آنر مجیک V3 همچنین از ویژگی هوش مصنوعی شرکت به نام Magic Portal بهره می‌برد. این دستیار شخصی بر اساس رفتار کاربر، توصیه‌های شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهد. ویژگی منحصر به فرد Magic Portal on Foldable، با استفاده از صفحه نمایش داخلی بزرگ، به کاربران این امکان را می‌دهد که دو برنامه مختلف را به صورت شناور و همزمان باز کنند، که این امر می‌تواند به افزایش بهره‌وری و انجام چند کاره‌گی کمک کند.

همراه با گوشی هوشمند تاشو، این شرکت همچنین تایید کرده که تبلت مجیک پد 2 و لپ‌تاپ مجیک بوک آرت 14 را برای بازار جهانی عرضه خواهد کرد، که هر دو در نمایشگاه IFA 2024 در تاریخ 5 سپتامبر در برلین به نمایش درخواهند آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا