نرم افزار و اینترنت

نسخه اندروید جیمیل پاسخ دادن به ایمیل‌ها را آسان‌تر می‌کند

در حال حاضر، در نسخه اندروید جیمیل بر روی گوشی‌های هوشمند، برای پاسخ دادن به یک ایمیل، باید روی دکمه‌های Reply یا Reply All که در گوشه بالا سمت راست مکالمه قرار دارند، کلیک کنید. این کار باعث می‌شود یک پنجره تمام صفحه جدید باز شود که در آن نمی‌توانید به ایمیلی که به آن پاسخ می‌دهید مراجعه کنید. اما گوگل این مشکل را با یک طراحی جدید رابط کاربری حل کرده است.

گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن جیمیل اندروید را با یک رابط کاربری جدید به‌روزرسانی می‌کند. در این طراحی جدید، با کلیک بر روی دکمه‌های Reply یا Reply All، یک پنجره ورودی متن کوچک در پایین صفحه ظاهر می‌شود که دقیقاً زیر ایمیلی قرار دارد که به آن پاسخ می‌دهید، به شما امکان می‌دهد همزمان با مراجعه به ایمیل، به آن پاسخ دهید.

این طراحی جدید شبیه به فیلد ورودی متنی است که در بسیاری از اپلیکیشن های پیام‌رسان مانند Google Messages و واتس اپ دیده می‌شود. اگر احساس می‌کنید که این طراحی برای نوشتن ایمیل‌های طولانی مناسب نیست، چرا که باید در یک فضای کوچک متن زیادی را پیمایش کنید، می‌توانید با ضربه زدن به دکمه گسترش، پنجره پاسخ تمام صفحه سنتی را باز کنید.

گوگل این طراحی جدید را برای حساب‌های شخصی و مشتریان Workspace ارائه می‌دهد و انتشار آن 15 روز طول خواهد کشید. برای به‌روزرسانی و دریافت ویژگی‌های جدید، اپلیکیشن Gmail خود را از طریق گوگل پلی استور به‌روز کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا