نرم افزار و اینترنت

بهترین پخش کننده های ویدیوی رایگان برای اندروید

اکثر پخش‌کننده‌های ویدیویی برای اندروید حاوی تبلیغات هستند که ممکن است تجربه کاربری شما را برهم زنند. به همین دلیل، ما لیستی از پخش‌کننده‌های ویدیویی بدون تبلیغات تهیه کرده‌ایم تا شما بتوانید بدون مزاحمت در فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود غوطه‌ور شوید. اگرچه این برنامه‌ها رایگان می‌باشند، برخی از آن‌ها قابلیت‌های پیشرفته‌تری را با پرداخت هزینه ارائه می‌دهند.

VLC

VLC به خوبی شناخته شده و نیازی به معرفی ندارد. این اپلیکیشن به عنوان یک گزینه محبوب برای پخش ویدیوها در کامپیوتر و تلفن‌های هوشمند به مدت زمان طولانی شناخته شده است. VLC به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های صوتی و تصویری را پخش کنید و همچنین قابلیت پخش فایل‌های ذخیره شده در حافظه داخلی را دارد. این برنامه از طیف وسیعی از فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید به آسانی فایل‌های خود را در کتابخانه رسانه‌ای مرور کرده و به سادگی هر آنچه را که می‌خواهید پخش کنید. VLC ویژگی‌های متعددی ارائه می‌دهد، که شامل چرخش خودکار تصویر، پشتیبانی از زیرنویس، تنظیمات نسبت تصویر، کنترل‌های صوتی مبتنی بر حرکت، حالت روز و شب، رابط کاربری Android TV و امکان ایجاد لیست‌های پخش می شود.

KMPlayer

KMPlayer یکی از پخش‌کننده‌های ویدیویی محبوب برای کامپیوتر و گوشی هوشمند است. این نرم‌افزار امکانات برجسته‌ای برای یک تجربه تماشای فیلم عالی فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید روشنایی را تنظیم کرده و فضای دلخواه خود را برای تماشای فیلم‌ها در شب ایجاد کنید. علاوه بر این، امکان ساخت لیست‌های پخش برای تماشای بعدی وجود دارد.

این نرم‌افزار از قابلیت‌هایی مانند کروم کست، پخش URL، اتصال به سرورهای خصوصی، پخش موسیقی از فضای ابری و زیرنویس‌ها پشتیبانی می‌کند. KMPlayer همچنین تم‌های متنوعی ارائه می‌دهد، که برخی از آنها به‌عنوان تم‌های VIP شناخته می‌شوند. برای دسترسی به ویژگی‌های VIP مانند پخش تورنت، برش ویدیو و صدا، و تبدیل به MP3، باید هزینه پرداخت کنید. با این حال، امکانات پخش ویدئوی اصلی این برنامه به‌صورت رایگان قابل دسترسی هستند.

Nova Video Player

Nova Video Player تمام ویدیوهای موجود در حافظه گوشی شما را برای پخش آسان انتخاب می‌کند. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوهای آنلاین را تماشا کنید و زیرنویس‌هایی برای برنامه‌ها و فیلم‌های به زبان‌های دیگر دانلود و استفاده نمایید. پخش کننده ویدیوی Nova از همه فرمت‌های رایج فایل‌های مدیا پشتیبانی می‌کند، دسترسی فوری به ویدیوهای تازه اضافه شده به کتابخانه‌تان را مهیا می‌سازد و قابلیت بازیابی خودکار ویدیوها از نقطه‌ای که ترکشان کرده‌اید را دارد. از آنجا که Nova Video Player رایگان و بدون تبلیغات است، یک تجربه تماشای بی‌وقفه ویدیو را برای ویدیوهای آنلاین و آفلاین به ارمغان می‌آورد.

Visha Video Player

Visha Video Player به عنوان یکی از پخش‌کننده‌های ویدیویی برتر شناخته می‌شود که با طراحی ساده و رابط کاربری واکنش‌گرا، تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه می‌دهد. این برنامه شامل یک بخش تاریخچه است که به شما این امکان را می‌دهد تا ویدئوهایی که قبلاً تماشا کرده‌اید را مرور کنید و از جایی که متوقف شده‌اید، تماشای خود را ادامه دهید.

علاوه بر این، دارای یک مرورگر وب داخلی است که امکان دانلود آسان فیلم‌ها از اینترنت را فراهم می‌کند، اما دانلود ویدئوهای YouTube به دلیل تضاد با شرایط خدمات آن پلتفرم ممنوع است. در مقایسه با KMPlayer، Visha Video Player این امکان را به شما می‌دهد که ویدیوها را به صورت رایگان به فایل‌های MP3 تبدیل کنید و تمام فایل‌های MP3 تبدیل شده در یک فضای مجزا و منظم نمایش داده می‌شوند تا با سایر فایل‌های صوتی یا تصویری شما مخلوط نشوند.

Night Video Player

اگر تمایل به استفاده از تم‌های تیره دارید و دوست دارید شب‌ها در حالی که در رختخواب هستید، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی تماشا کنید، Night Video Player گزینه‌ای عالی است. با باز کردن این برنامه، فوراً لیست پوشه‌های ویدیویی دستگاه خود را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید به آسانی فایل‌های رسانه‌ای مورد نظر برای پخش را انتخاب کنید یا حتی یک URL ویدیویی خاص را برای پخش فوری از طریق گزینه پخش جریانی اضافه نمایید.

پخش‌کننده ویدیوی شبانه همچنین دارای امکانات متنوعی در زمینه صدا مانند بهبود کیفیت صدا، افزایش حجم صدای گفتار، تقویت و استانداردسازی صدا می‌باشد. این برنامه تقریباً تمامی کارهایی را که از یک پخش‌کننده ویدیوی مدرن انتظار می‌رود، انجام می‌دهد. نکته برجسته این است که استفاده از آن رایگان است.

Just (Video) Player

Just (Video) Player بسیار ساده است و ویژگی‌های پیچیده‌ای ندارد. این امکان را به شما می‌دهد که ویدیوها را در هر فرمتی پخش کنید و در صورت نیاز، زیرنویس اضافه نمایید. شما قادر خواهید بود سرعت پخش را تنظیم کنید و همچنین می‌توانید در طول پخش ویدیو، روشنایی و اندازه صفحه نمایش را تغییر دهید. علاوه بر این، این برنامه از پخش ویدیو در پس‌زمینه نیز پشتیبانی می‌کند. Just Player را می‌توانید به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید و این برنامه پس از نصب، درخواست مجوزهای غیرضروری نمی‌کند.

Video Player KMP

KMP Video Player، نسخه‌ای سبک‌تر و سریع‌تر از KMPlayer، ویژگی‌های مفید فراوانی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. این برنامه امکان بوکمارک ویدیوها برای تماشای بعدی را فراهم می‌کند. همچنین، در حین پخش فایل‌های رسانه‌ای، امکان بزرگ‌نمایی تصویر و تغییر سرعت پخش وجود دارد. KMP با Chromecast سازگار است، پخش ویدیو را پشتیبانی می‌کند، و اجازه می‌دهد تا زیرنویس‌ها را به آسانی به ویدیوها اضافه کنید. علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی KMP با تم‌ها و میانبرهای صفحه اصلی نیز وجود دارد.

CM Player

CM Player دارای رابط کاربری ساده‌ای است و بیشتر ویژگی‌های استاندارد پخش‌کننده‌های ویدیو را فراهم می‌کند. مشابه دیگر برنامه‌های موجود در بازار، امکان تنظیم روشنایی و صدا از طریق حرکات لمسی در حین پخش ویدیو وجود دارد. علاوه بر این، این برنامه اجازه می‌دهد تا سرعت پخش ویدیو را تغییر دهید. علاوه بر این‌ها، این برنامه ویژگی‌های متنوع دیگری مانند تغییر اندازه صفحه نمایش ویدیو، پشتیبانی از زیرنویس‌های مختلف و تم‌های قابل سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد. همچنین، امکان به اشتراک‌گذاری ویدیوها با دیگران از طریق Wi-Fi را فراهم می‌آورد.

Lark Video Player

Lark Video Player به لحاظ ظاهر و احساس، شباهت‌هایی به پخش‌کننده برتر Visha دارد و ویژگی‌های اضافی را نیز ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، این برنامه به صورت خودکار تمام ویدیوهای موزیک ذخیره‌شده در دستگاه شما را در یک پوشه جداگانه شناسایی و سازمان‌دهی می‌کند، بنابراین دیگر نیازی به جستجوی دستی آن‌ها نیست. این برنامه حتی امکان قرار دادن ویدیوهای ذخیره‌شده در صف یا افزودن آن‌ها به لیست پخش را می‌دهد، که به نظر من بسیار کارآمد است.

به عنوان مثال، اگر تمایل دارید هنگام آشپزی ویدیوها را بر روی تلفن خود تماشا کنید، این ویژگی می‌تواند بسیار مفید باشد چرا که نیازی به انتخاب ویدیوی جدید پس از پایان هر ویدیو نیست. علاوه بر این، می‌توانید ویدیوها را به صورت لوپ پخش کنید، آنها را در یک پنجره شناور (تصویر در تصویر) نمایش دهید، اندازه آنها را تغییر دهید، و موارد دیگر. با این حال، این برنامه از پخش URL یا تبدیل ویدیو به صدا پشتیبانی نمی‌کند.

Next Player

Next Player برای افرادی طراحی شده است که تنها به دنبال ویژگی‌های ضروری هستند. رابط کاربری این برنامه بسیار شبیه به زبان طراحی Material You گوگل است، تم رنگی آن بر اساس والپیپر شما تغییر می‌کند و ظاهری مشابه با برنامه‌های بومی دارد. شما همچنین می‌توانید ژست‌های کنترل پخش ویدیو را شخصی‌سازی کنید، تم‌ها را تغییر دهید، ویدیوها را بر اساس معیارهای مختلف مرتب سازی کنید و پوشه‌هایی که مایلید از کتابخانه رسانه‌ای تلفن حذف شوند را انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا