کنسول و بازی

کنترلر بیسیم ریزر Wolverine V3 Pro برای ایکس باکس عرضه شد

ریزر اخیراً یک کنترلر بازی بی‌سیم برای Xbox و PC معرفی کرده که با ویژگی‌های منحصر به فرد برای گیمرهای حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی طراحی شده است. این کنترلر، Razer Wolverine V3 Pro نام دارد و هم اکنون با قیمت 199.99 دلار در آمازون موجود است. طبق بیانیه مطبوعاتی ریزر، Wolverine V3 Pro دارای قطعاتی با تکنولوژی هال افکت است که مزایای قابل توجهی را ارائه می‌دهد:

استیک‌های آنالوگ پیشرفته‌ای که در مقایسه با مدل‌های معمولی، دقت بیشتر و حرکتی نرم‌تر دارند. رینگ‌های ضد اصطکاک و مواد با کیفیت بالا، دوام طولانی‌مدت را تضمین می‌کنند، در حالی که حساسیت قابل تنظیم و تنظیمات Deadzone از طریق برنامه کنترلر ریزر، کنترل دقیق‌تر و شخصی‌سازی را ممکن می‌سازد و آن‌ها را برای هر نوع جلسه بازی سخت، ایده‌آل می‌کند.

تریگرهای کنترلر از دو حالت مختلف پشتیبانی می‌کنند: حالت “فعال‌سازی کلیک فوری ماوس” که باعث می‌شود اقدامات در بازی بدون تأخیر در تریگرها انجام شوند، و حالت “کنترل آنالوگ دقیق” که طیف وسیعی از حرکات را با ماشه فراهم می‌کند. ریزر همچنین چهار دکمه پشتی نزدیک دسته‌های کنترل برای افزایش گزینه‌های عملیاتی در بازی‌ها اضافه کرده است. تمام دکمه‌ها قابلیت سفارشی‌سازی از طریق برنامه کنترلر ریزر را دارند که هم برای Xbox و هم برای ویندوز در دسترس است.

یک دانگل اتصال بی‌سیم USB 2.4 گیگاهرتز و یک کابل USB به طول 10 فوت موجود است. استفاده از کابل، نرخ نظرسنجی 1000 هرتز را فعال می‌کند که برای مسابقات ورزش‌های الکترونیکی طراحی شده است. در نهایت، کنترلر، دانگل، کابل و دو درپوش انگشت شست قابل تعویض در کیف حمل سفارشی جای می‌گیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا