سخت افزارهوش مصنوعی

ایسوس سرور ESC N8-E11 AI را با NVIDIA HGX H200 معرفی کرد

ایسوس امروز آخرین نوآوری خود را در سری سرورهای هوش مصنوعی خود، ESC N8-E11، با استفاده از پلتفرم قدرتمند NVIDIA HGX H200 معرفی کرد. با این عرضه، ایسوس اولین قرارداد صنعتی خود را محکم کرده است، و عملکرد برجسته، اطمینان و جذابیت ESC N8-E11 با HGX H200 را به نمایش گذاشته است.

همچنین، توانایی ایسوس در ایجاد شراکت‌های مستحکم و مفید با سازمان‌های پیشرو که به دنبال قوی‌ترین راه‌حل‌های هوش مصنوعی هستند، را نشان می‌دهد. ارسال‌های ESC N8-E11 با NVIDIA HGX H200 قرار است در اوایل سه‌ماهه چهارم سال 2024 آغاز شود، که نشان‌دهنده یک مرحله جدید در تعهد ایسوس به برتری است. ایسوس با پشتیبانی فعال از مشتریان در توسعه راه‌حل‌های خنک‌کننده برای بهینه‌سازی PUE کلی، تضمین می‌کند که هر واحد ESC N8-E11 با کارایی و عملکرد بالا عرضه شود.

مدل ESC N8-E11 ایسوس با دو پردازنده اینتل Xeon نسل پنجم مقیاس‌پذیر و هشت پردازنده گرافیکی NVIDIA H200 Tensor Core که بر اساس معماری NVIDIA HGX طراحی شده‌اند، از حداکثر 10+1 اسلات PCI Express (PCIe) و 32 اسلات DIMM و 10 اسلات NVMe و LAN 10G پشتیبانی می‌کند و انعطاف‌پذیری و قابلیت گسترش بالایی را برای نیازهای محاسباتی متنوع فراهم می‌آورد.

ESC N8-E11 به صورت خاص برای اتصال پیشرفته GPU به GPU از طریق فناوری NVLink طراحی شده، که این توپولوژی منحصر به فرد بین GPU و NIC، عملکرد بالایی را برای پردازش‌های سنگین داده‌ای مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و برنامه‌های محاسباتی عملکرد بالا (HPC) تضمین می‌کند. ایسوس به عنوان یک متخصص در زمینه ابر محاسبات هوش مصنوعی، توجه ویژه‌ای به بهره‌وری انرژی و طراحی حرارتی بهینه در مدل ESC N8-E11 داشته است.

این سرور پیشرفته هوش مصنوعی از سیستم‌های خنک‌کننده مایع به همراه خنک‌کننده‌های هوایی و D2C (مستقیم به چیپ) پشتیبانی می‌کند و دارای تونل‌های اختصاصی جریان هوا برای CPU و GPU است، که این امکان را فراهم می‌آورد تا گرما به طور موثر به بیرون منتقل شود، منجر به افزایش کارایی انرژی و در نتیجه، صرفه‌جویی در مصرف انرژی سیستم می‌شود.

این اطمینان را می‌دهد که سرور در بالاترین سطح عملکرد خود، حتی در شرایط دشوار، به فعالیت خود ادامه دهد. ESC N8-E11 با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان اولین انتخاب برای توسعه پیشرفت‌های هوش مصنوعی در برنامه‌های کاربردی سازمانی شناخته می‌شود – این امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا تمام پتانسیل هوش مصنوعی را کشف کرده و نحوه کار کسب‌وکارها را متحول سازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا