کنسول و بازی

این کنترلر موبایل ویژگی های کنسولی و سازگاری گسترده دارد

کنترلرهای موبایلی مدتی است که بازی‌های تلفن‌های هوشمند را تسهیل کرده‌اند، اما همگی یکسان نیستند. برخی از آن‌ها با تغییر اپل از لایتنینگ به USB-C منسوخ شده‌اند و برخی دیگر نمی‌توانند اندازه تلفن‌های پرچم‌دار مدرن را در خود جای دهند. کنترلر Abxylute S9 پشتیبانی گسترده‌ای را برای تقریباً هر گوشی موجود ارائه می‌دهد و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را که معمولاً مختص کنترلرهای کنسولی است، به خود اضافه کرده است.

کنترلر S9 امروز در کیک‌استارتر عرضه شده، اما این شرکت پیش از این نیز موفقیت‌هایی داشته است. دستگاه بازی ابری Abxylute به سرعت از یک مفهوم به یک محصول خرده‌فروشی کامل تبدیل شد و از زمان عرضه، پشتیبانی نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. کنترلر Abxylute S9 با قیمت 99 دلار، در کنار Scuf Nomad، GameSir G8 و Backbone One قرار می‌گیرد.

این دستگاه دارای یک شکل قابل تمدید به سبک کشش آرمسترانگ است، با دو نیمه کنترلر که از هم جدا می‌شوند و فضایی برای تلفن شما فراهم می‌کنند، و ویژگی‌های اضافی مانند دکمه‌های ماکرو قابل برنامه‌ریزی پشتی، هدف‌گیری ژیروسکوپی و پشتیبانی صدا را به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید استیک های آنالوگ (با هال افکت برای حرکت بدون اصطکاک) و کلاهک‌های D-pad را تعویض کنید، در حالی که پلیت های مغناطیسی به شما اجازه می‌دهند تا استایل دستگاه را هر زمان که خواستید تغییر دهید.

با قابلیت ارتجاعی تا 216 میلی‌متر، این دستگاه قادر به نگهداری تبلت‌های 8.8 اینچی، از جمله آیپد مینی می‌باشد. یک درگاه USB-C عمیق و فضای داخلی وسیع به آن امکان می‌دهد تا گوشی‌هایی با قاب‌های بزرگ را در خود جای دهد، و یک سر آن به اندازه کافی عمیق است تا لنزهای بزرگ دوربین عقب را جای دهد. همچنین دارای اتصال بلوتوث، شارژ سیمی عبوری و جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.

در بخش نرم‌افزاری، پنج حالت ورودی مختلف برای یکی از گسترده‌ترین سازگاری‌های ممکن در کنترل‌کننده‌ها وجود دارد. همچنین، نقشه‌برداری مجدد صفحه لمسی به صورت رایگان ارائه می‌شود، که این امر در مقایسه با برخی رقبا که برای این خدمات هزینه دریافت می‌کنند، متمایز است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا