آموزش

این ابزار ادوبی کاراکترها را با استفاده از صدای شما متحرک می کند

آیا تا به حال خواسته‌اید که بتوانید یک نقاشی را به حرکت درآورید، اما در زمینه‌ی انیمیشن تخصصی نداشته‌اید؟ با کمک این ابزار قدرتمند از Adobe، شما می‌توانید کاراکترها را تنها با استفاده از صدای خود بدون نیاز به داشتن تجربه قبلی، به حرکت درآورید. بگذارید نحوه‌ی کار را به شما نشان دهیم.

انیمیشن گرافیک‌ها، متن‌ها و تصاویر در ویرایشگر Adobe Express با استفاده از قابلیت Animation بسیار آسان است. اما این تنها ابزار انیمیشنی نیست که Adobe Express در اختیار شما قرار می‌دهد. Animate From Audio، یک ابزار رایگان از Adobe Express که به شما اجازه می‌دهد تا کاراکترهای آماده‌ی ترسیم شده را فقط با استفاده از صدای خود یا هر نوع صدای دیگر به طور واقعی به حرکت درآورید.

هر زمان که برنامه سیگنال صوتی دریافت کند، شخصیت را در مسیرهای آماده‌ی حرکتی به جنبش درمی‌آورد. با بیش از 200 شخصیت موجود، شما می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید و هر کدام به شیوه‌ای متفاوت حرکت می‌کنند. همچنین می‌توانید از میان بیش از 100 پس‌زمینه متنوع یکی را انتخاب کرده و از میان شش نسبت ابعاد مختلف یکی را برگزینید. پس انتخاب‌های خود را انجام دهید و برای ضبط آماده شوید.

اطمینان حاصل کنید که میکروفونی را متصل کرده‌اید و سپس روی دکمه‌ی Record کلیک کنید. همچنین، برای بهبود کیفیت صدا، پیشنهاد می‌کنیم که گزینه‌ی Enhance Speach را فعال کنید. وقتی از ضبط خود رضایت داشتید، روی دکمه‌ی Done کلیک کنید. اگر تمایلی به ضبط صدا ندارید، می‌توانید از طریق گزینه‌ی Browse، هر فایل صوتی را آپلود کنید. ایجاد نتایج توسط Adobe چند دقیقه زمان خواهد برد.

پس از آماده شدن نتایج، Adobe یک پیش‌نمایش بارگیری می‌کند که می‌توانید آن را پخش کرده و با استفاده از ابزارهای کناری، تغییراتی در آن اعمال کنید. شما می‌توانید ویدیو را مستقیماً به دستگاه خود دانلود کنید، یا برای ویرایش بیشتر نتایج خود، آن را در Adobe Express باز کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا