صوتی و تصویری

اسپیکر قابل حمل هواوی Sound Joy 2 رونمایی شد

هواوی اسپیکر قابل حمل Sound Joy 2 را معرفی کرده که به صورت جمع و جور، قدرتمند و بادوام طراحی شده و دارای کیفیت صدای برجسته و ویژگی‌های هوشمند متنوعی است. Sound Joy 2 با طراحی استوانه‌ای براق و پوشش پارچه‌ای مقاوم، هم زیبا و هم راحت در دست قرار می‌گیرد. حلقه نور LED در بالای دستگاه به رنگ‌هایی تغییر می‌کند که با موسیقی هماهنگ هستند و همچنین سطح باتری و صدا را نشان می‌دهند.

این اسپیکر با باتری 8800 میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کند که تا 26 ساعت پخش موسیقی را با یک بار شارژ تضمین می‌کند و از شارژ سریع 40 واتی از طریق پورت Type-C بهره می‌برد که امکان شارژ سریع را فراهم می‌آورد. سیستم صوتی چهار واحدی هوآوی در این اسپیکر، صدایی غنی با باس عمیق و صداهای میانی شفاف ارائه می‌دهد که شامل یک بلندگوی 20 واتی، یک توییتر 10 واتی و دو رادیاتور غیرفعال است و صدایی متعادل و پویا تولید می‌کند.

علاوه بر ویژگی‌های صوتی، Sound Joy 2 دارای ویژگی‌های هوشمند متعددی است. می‌توانید دو اسپیکر را برای ایجاد صدای استریو جفت کنید یا تا 100 اسپیکر را برای تجربه‌ای شبیه به صدای فراگیر متصل نمایید. این اسپیکر قابل کنترل با ساعت هوشمند هوآوی است و امکان کنترل راحت عملکردهای اصلی مانند پخش، مکث، تنظیم صدا و انتخاب آهنگ را می‌دهد. همچنین، قابلیت Tap-to-Transfer انتقال موسیقی از تلفن همراه به اسپیکر را آسان می‌سازد.

Sound Joy 2 با استاندارد IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است، که آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می‌سازد و در برابر ریزش‌ها مقاوم است. این اسپیکر همچنین دارای شش دکمه کنترل، پشتیبانی از NFC، تماس بلوتوث و حسگرهای جاذبه است. قیمت جهانی و زمان دسترسی Sound Joy 2 هنوز توسط هواوی اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا