سخت افزار

با حافظه SSD قابل حمل MagPro، ظرفیت آیفون خود را گسترش دهید

ORICO از عرضه MagPro، یک SSD قابل حمل مغناطیسی که به خصوص برای کاربران سری آیفون 15 و به ویژه برای کسانی که با محتوای ProRes کار می‌کنند، طراحی شده، خبر داد. آخرین مدل‌های آیفون 15 پرو و پرو مکس قابلیت ضبط ویدیوهایی با فرمت ProRes اپل را به طور مستقیم بر روی درایوهای اکسترنال دارند.

عکاسان و تولیدکنندگان محتوا از ProRes برای ضبط ویدیوهای باکیفیت و طولانی استفاده می‌کنند. MagPro فضای ذخیره‌سازی قابل توجهی برای این فرمت ویدیویی حجیم فراهم می‌کند. MagPro با فناوری حافظه فلش پیشرفته‌ای مجهز شده و یک تجربه یکپارچه و بدون قطعات متحرک را ارائه می‌دهد. این امر به سرعت خواندن 2000 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 1800 مگابایت در ثانیه منجر می‌شود که دوام و اطمینان بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

با ظرفیت‌های 512 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت، MagPro برای یوتیوبرها، فیلم‌سازان و دیگر علاقه‌مندان به تولید و ذخیره‌سازی محتوای ویدیویی و عکسی با کیفیت بالا ایده‌آل است. طراحی مغناطیسی نوآورانه این امکان را فراهم می‌کند که به پشت آیفون به خوبی متصل شود. اندازه کوچک و جمع‌وجور آن، حمل آسان را تضمین می‌کند. آن را در دست بگیرید و در همه سفرهای فضای باز خود، از پیاده‌روی گرفته تا کمپینگ، همراه داشته باشید.

MagPro که با اکوسیستم USB-C همگام‌سازی شده، دارای یک درگاه USB-C با سرعت بالا و یک کابل داده است. با سرعت انتقال داده‌ها تا 20 گیگابیت بر ثانیه، USB-C عملکرد MagPro را به حداکثر می‌رساند. کابل داده‌ای نرم به طول 0.13 متر برای جلوگیری از گره خوردن کابل‌ها در هنگام عکاسی طراحی شده است. پس از عکاسی و ذخیره فایل‌های رسانه‌ای، آن را مستقیماً به کامپیوتر خود متصل کنید تا بتوانید به صورت یکپارچه کار کنید. ORICO هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن را اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا