گوناگون

EcoFlow چهار باتری جدید را برای کاربردهای مختلف عرضه کرد

EcoFlow اخیراً چهار محصول جدید باتری را به بازار عرضه کرده است که برای تأمین انرژی همه چیز، از وسایل خانگی در زمان قطع برق گرفته تا تلفن‌های سازگار با Qi2 و وسایل نقلیه تفریحی طراحی شده‌اند. از قوی‌ترین تا کم‌ترین، موجود است Power Kit نسل دوم برای تأمین انرژی فانتزی‌های زندگی خارج از شبکه، ژنراتورهای خورشیدی Delta 3 و فشرده River 3، و پاوربانک‌های بی‌سیم Rapid Qi2 که قادر به شارژ لپ‌تاپ‌ها نیز هستند.

Power Kit v2 از سیستم مدیریت انرژی یکپارچه اصلی خود پیروی می‌کند. این کیت‌ها طراحی شده‌اند تا بدون نیاز به پیچیدگی‌های اتصال اجزاء و سیم‌کشی، همه چیز را از یک کابین خارج از شبکه تا یک کمپرون کوچک تأمین کنند. EcoFlow اعلام کرده است که کیت‌های برق جدید 5kVA 48V برای وسایل نقلیه تفریحی بهبود یافته‌اند، کم‌صداتر هستند – که نسبت به نسخه اصلی یک بهبود محسوس است – و ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری را فراهم می‌کنند.

ظرفیت باتری افزایش یافته 45 کیلووات ساعت برای یک هفته یا بیشتر کافی است، به شرطی که فضای کافی برای نگهداری 9 باتری بزرگ 5 کیلووات ساعتی LFP وجود داشته باشد. Power Hub، که در مرکز سیستم قرار دارد، می‌تواند تا 4000 وات (با 8000 وات نوسان) خروجی داشته باشد، که برای تأمین انرژی همزمان چندین دستگاه مانند دستگاه اسپرسوساز فشار قوی، اجاق گاز القایی و تهویه مطبوع کافی است. همچنین از ورودی‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند که می‌توانند از منابع مختلفی مانند دینام اولیه (یا ثانویه) خودرو، نیروی ساحلی و انرژی خورشیدی برای شارژ سریع باتری‌ها استفاده کنند.

کیت‌های برقی پیشرفته EcoFlow اکنون قادر به نظارت و گزارش دهی وضعیت مخازن آب و سنسورهای دما هستند، به شرطی که با هاب اطلاعات Power Link جدید پیکربندی شوند. این تغییرات به همراه دیگر بهبودها مانند نمایشگر کنسول اختصاصی 10 اینچی و پشتیبانی از تعداد بیشتری مدارهای AC و DC، کیت‌های برقی پلاگین و بازی EcoFlow را به سیستم‌هایی قدرتمندتر تبدیل می‌کند که حتی برای بزرگترین قایق‌های دریایی مناسب است.

سری Delta 3 یک ژنراتور خورشیدی اندازه متوسط است که شامل پورت‌هایی مانند یک جفت خروجی USB-C 140 واتی می‌شود. مدل پایه آن دارای ظرفیت ذخیره‌سازی 1 کیلووات ساعت بوده و تا 1800 وات خروجی تولید می‌کند، در حالی که تا 500 وات ورودی خورشیدی را می‌پذیرد. مدل Delta 3 Plus می‌تواند با استفاده از باتری‌های افزودنی تا 5 کیلووات ساعت ارتقاء یابد و تا 1000 وات ورودی خورشیدی را پشتیبانی می‌کند. این سری در هنگام تولید 600 وات یا کمتر، با 30 دسی‌بل بسیار آرام عمل می‌کند.

EcoFlow اعلام کرده است که سری Delta 3 می‌تواند یک یخچال معمولی را برای حداقل پنج ساعت در زمان قطعی برق روشن نگه دارد. همچنین، این سری دارای ویژگی قطع 10 میلی‌ثانیه‌ای است که در هنگام استفاده به عنوان یک سیستم UPS برای رایانه‌های شخصی یا NAS، سیگنال HID را برای ذخیره داده‌ها قبل از خاموشی دریافت می‌کند.

سری River 3 یک ژنراتور خورشیدی کوچک است که در دو مدل عرضه می‌شود. مدل پایه River 3 دارای ظرفیت ثابت 245 وات ساعت با پشتیبانی از 110 وات ورودی خورشیدی است، در حالی که مدل River 3 Plus دارای ظرفیت قابل افزایش است که از 286 وات ساعت شروع شده و پشتیبانی از شارژ خورشیدی را تا 220 وات افزایش می‌دهد.

مدل پایه تنها 300 وات تولید می‌کند، در حالی که مدل پلاس آن را به 600 وات افزایش می‌دهد که برای راه‌اندازی وسایلی مانند بخاری‌های کوچک و قهوه‌سازهای قطره‌ای کافی است. ظرفیت مدل پلاس با اضافه کردن دو باتری قابل انباشت که به سرعت از طریق پین‌های pogo متصل می‌شوند، به 858 وات‌ساعت افزایش می‌یابد. دستگاه‌های River 3 همچنین دارای پورت USB-C با توان 140 وات هستند و می‌توانند به عنوان یک UPS برای کامپیوتر شخصی شما عمل کنند.

نهایتاً، EcoFlow با معرفی سری Rapid و شارژرهای مغناطیسی Qi2 15 واتی با پایه، برای اولین بار پاوربانک‌ها را گسترش می‌دهد. آن‌ها همچنین دارای کابل داخلی USB-C PD 3.0 برای شارژ لپ‌تاپ‌ها تا 65 وات هستند. این دستگاه‌ها در مدل‌های 5000 یا 10000 میلی‌آمپر ساعتی و در رنگ‌های نقره‌ای، آبی روشن و مشکی موجود هستند. متأسفانه، اطلاعات قیمتی تا زمان انتشار رسمی هر محصول برای آمریکای شمالی، در دسترس نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا