صوتی و تصویری

پروژکتور هوشمند جدید Yaber K3 یک تصویر 1600 لومن روشن می‌تابد

شرکت Yaber پروژکتورهای سری K3 را به نمایشگاه IFA آورده است که درخشان‌ترین محصولات تولیدی این شرکت تا به امروز هستند. این مدل‌ها بر پایه مدل‌های موفق K2s ساخته شده‌اند که سال گذشته عرضه شدند. پروژکتور Yaber K3 یک دستگاه LED است که تا 1600 انسی لومن روشنایی دارد و تصویری با کیفیت 1080p و اندازه‌ای بین 40 تا 200 اینچ ارائه می‌دهد (با نسبت پرتاب 1.2:1).

فناوری نوری جدید NovaGlow، تصویری روشن و واضح را وعده می‌دهد. روشنایی بیشتر به معنای گرمای بیشتر است، بنابراین Yaber سیستم خنک‌کننده CoolSwift را برای مدیریت این گرما توسعه داده که شامل یک هیت‌سینک به شکل U و خنک‌کننده‌های ترموالکتریک دوگانه است. Yaber به زودی اطلاعات بیشتری درباره NovaGlow و CoolSwift منتشر خواهد کرد.

این پروژکتور دارای قابلیت‌های هوشمندی است که به صورت خودکار بهترین تصویر ممکن را در هر محیطی فراهم می‌کند: فوکوس خودکار، تصحیح خودکار کلید سنگی، ترازبندی هوشمند صفحه نمایش و جلوگیری از موانع. K3 با سیستم عامل اندروید و Google TV کار می‌کند، که دسترسی به بیش از 7000 برنامه از جمله سرویس‌های استریمینگ مانند YouTube، Netflix، Disney+ و غیره را فراهم می‌آورد.

همچنین، NFC برای پخش محتوای محلی با ضربه زدن تلفن به پروژکتور و اتصالات محلی Wi-Fi 6 (ax) و بلوتوث 5.0 در دسترس هستند. برای کسانی که تمایلی به استفاده از کنترل از راه دور ندارند، فرمان‌های صوتی نیز قابل استفاده هستند. Yaber K3 مجهز به دو بلندگوی 15 واتی JBL (800cc) و Dolby Atmos است. علاوه بر مدل استاندارد، مدل Yaber K3 Pro نیز وجود دارد که شامل یک ووفر برای صدای باس بهتر است. تقریباً این تنها تفاوت بین دو مدل است (البته نه به طور کامل).

قیمت K3 معادل 600 یورو و در صورت تمایل به ووفر، K3 Pro با قیمت 650 یورو عرضه می‌شود. علاوه بر این، شرکت Yaber از مدل L2 که ارزان‌تر و کوچک‌تر است نیز رونمایی کرده است. این مدل همچنان تصویری با کیفیت 1080p ارائه می‌دهد، اما با روشنایی 700 لومن کمتر. از ویژگی‌های پیشرفته، فقط فوکوس خودکار پشتیبانی می‌شود. این پروژکتور دارای دو بلندگوی 8 واتی JBL است و به صورت بی‌صدا (35 دسی‌بل) کار می‌کند. Yaber L2s با قیمت 240 یورو به فروش می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا