سخت افزار

ایسوس از NUC 14 Pro AI رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه IFA 2024 مینی پی سی ASUS NUC 14 Pro را با قابلیت‌های هوش مصنوعی و کارایی بالا معرفی کرد که توسط آخرین نسل پردازنده‌های اینتل Core Ultra 9 (سری 2) به قدرت می‌رسد. این سیستم کوچک تا 120 تاپس عملکرد ارائه می‌دهد، که آن را برای طیف گسترده‌ای از کاربران از جمله خانگی، تولیدکنندگان محتوا، SMB/SOHO، توسعه‌دهندگان، تجاری و مشاغل محاسباتی لبه مناسب می‌سازد.

هوش مصنوعی ASUS NUC 14 Pro نمایانگر پیشرفت قابل توجهی در فناوری مینی پی‌سی های AI NUC است. با استفاده از آخرین پردازنده‌های Intel Core Ultra 9 (سری 2)، عملکرد برجسته‌ای را از طریق ترکیب CPU، GPU و NPU با معماری متنوع ارائه می‌دهد و به 120 تاپس دست می‌یابد. NPU قدرتمند این سیستم تا 48 تاپس را ارائه می‌دهد و قابلیت‌های هوش مصنوعی را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد، عملکرد هوش مصنوعی را تا سه برابر نسبت به نسل قبلی پردازنده‌های اینتل بهبود می‌بخشد.

ایسوس NUC 14 Pro در یک شاسی مدرن و بسیار کوچک با حجم کمتر از 0.6 لیتر و ارتفاعی کمی بیش از 1.3 اینچ قرار گرفته، که آن را به نمونه‌ای از یک نیروگاه فشرده تبدیل می‌کند. این دستگاه دارای قابلیت‌های گرافیکی Intel Arc پیشرفته و عملکرد موتور رسانه‌ای است که توسط DRAM تعبیه‌شده LPDDR5x تکمیل می‌شود، که پهنای باند حافظه قابل توجه و عملکرد برتر را در مقایسه با راه‌حل‌های سنتی مینی پی سی مبتنی بر SO-DIMM فراهم می‌کند.

با هدف توانی دقیق و طراحی حرارتی هوشمند، عملکرد فوق‌العاده‌ای را در مجموعه‌ای از جریان‌های کاری و برنامه‌های مختلف فراهم می‌کند. ASUS NUC 14 Pro AI با مدیریت حرارتی پیشرفته، عملکرد قابل اعتماد 24/7 را ارائه می‌دهد، استانداردهای بهره‌وری انرژی +EPEAT Climate را برآورده می‌سازد و امنیت را با ویژگی‌هایی چون Secure Boot، تشخیص اثر انگشت و مدل پلتفرم مورد اعتماد داخلی (TPM) در اولویت قرار می‌دهد.

بلندگوها و میکروفون‌های داخلی از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کنند، در حالی که مدیریت از راه دور توسط مرکز کنترل ایسوس و پایلوت خودکار ویندوز مایکروسافت، عملیات فناوری اطلاعات و استقرار دستگاه را آسان‌تر می‌کند. همچنین، خنک‌کننده هوشمند کارایی بالایی را تحت بارهای سنگین تضمین می‌کند و طراحی بدون ابزار ارتقا را ساده می‌سازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا