گجت و پوشیدنی

هدفون حذف نویز جدید بلکین فقط 60 دلار قیمت دارد

بلکین اخیراً به‌روزرسانی‌هایی را در مجموعه هدفون‌های بی‌سیم SoundForm خود، با افزودن دو مدل جدید پشت‌بسته و روی‌گوش به همراه دو ست هدفون بی‌سیم ارائه کرده است. هر دو مدل هدفون فعلاً در دسترس هستند، در حالی که انتظار می‌رود مدل‌های جدید روی‌گوش در اواخر سال جاری عرضه شوند.

مورد توجه، هدفون SoundForm Isolate به قیمت 59.99 دلار است، که یک جفت هدفون بی‌سیم روی‌گوش با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و حالت شفافیت “Hear-Thru” را ارائه می‌دهد. این هدفون همچنین دارای یک آهنگ داخلی و حلقه‌ای با صدای محیطی “آرام‌سازی” می‌باشند. علاوه بر این ویژگی‌ها، Isolate و SoundForm Surround به قیمت 39.99 دلار، هر دو دارای مشخصات مشابهی هستند، از جمله درایورهای 40 میلی‌متری، کنترل‌های لمسی و اتصال بلوتوث 5.4 که از اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند.

هر دو مدل با USB-C شارژ می‌شوند و دارای جک‌های صوتی 3.5 میلی‌متری هستند، و بلکین اعلام کرده است که با یک بار شارژ تا 60 ساعت (یا 40 ساعت برای Isolate با ANC فعال) دوام می‌آورند. در نهایت، بلکین دو جفت هدفون SoundForm Rhythm به قیمت 34.99 دلار و SoundForm ClearFit به قیمت 59.99 دلار را معرفی کرده است. این دو مدل بر اساس طراحی متفاوت هستند – هدفون‌های Rhythm از طراحی مشابه AirPods Pro با نوک‌های داخل گوش بهره می‌برند، در حالی که هدفون‌های ClearFit مقاوم در برابر عرق با IPx5 هستند و دارای گیره‌هایی هستند که دور گوش حلقه می‌زنند.

با این وجود، ویژگی‌های خاص صوتی مانند حذف نویز در این مدل‌ها وجود ندارد. این هدفون‌ها از نوع بسیار ابتدایی بی‌سیم هستند. با این حال، بلکین مدعی است که آن‌ها با یک بار شارژ تا هشت ساعت دوام می‌آورند، و با کیس شارژ می‌توانند 20 ساعت دیگر (یا 18 ساعت برای مدل ClearFit) شارژ داشته باشند. هر دو مدل هم اکنون در دسترس هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا