لپ تاپ

مایکروسافت نسخه تجاری سرفیس پرو 11 را معرفی کرد

در ماه می، مایکروسافت تبلت سرفیس پرو 11 را به بازار معرفی کرد که از تراشه‌های اسنپدراگون ایکس کوالکام در برنامه کوپایلت پلاس پی سی استفاده می‌کرد. اکنون، نسخه تجاری سرفیس پرو 11 به طور رسمی معرفی شد. این اعلامیه به دنبال شروع پیش‌فروش مدل‌های Surface Pro 11th Edition از چند هفته پیش است که ویژگی‌های مشابهی با نسخه مصرف‌کننده دارند.

مشتریان می‌توانند بین مدل‌هایی با صفحه نمایش 13 اینچی LED 2880×1920 و پردازنده 10 هسته‌ای اسنپدراگون ایکس پلاس یا صفحه نمایش 13 اینچی OLED 2880×1920 و پردازنده 12 هسته‌ای اسنپدراگون ایکس الیت انتخاب کنند. هر دو مدل دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز هستند. نسخه LED سرفیس پرو 11 نسخه تجاری ، 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD دارد، در حالی که نسخه OLED تا 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری برای تماشای ویدیو تا 14 ساعت و برای وب‌گردی تا 10 ساعت با یک بار شارژ است. Surface Pro 11th Edition for Business ویژگی‌های امنیتی اضافی نسبت به نسخه مصرف‌کننده دارد،که شامل امنیت درجه سازمانی با تراشه TPM 2.0، پشتیبانی BitLocker و پردازنده امنیتی Microsoft Pluton می شود. Microsoft 365 به صورت پیش‌نصب شده است و خریداران می‌توانند به اشتراک‌های Microsoft 365 Business Standard، Microsoft 365 Business Premium یا Microsoft 365 Apps با دوره آزمایشی 30 روزه دسترسی داشته باشند. این تبلت از ویندوز 11 پرو به جای ویندوز 11 هوم استفاده می‌کند.

نسخه‌های تجاری این تبلت فاقد برنامه Xbox و نسخه آزمایشی Xbox Game Pass Ultimate هستند که تنها در نسخه مصرف‌کننده موجود است. Surface Pro 11 for Business تنها در رنگ‌های پلاتینیوم و مشکی عرضه می‌شود. مایکروسافت قابلیت تعمیرپذیری سرفیس پرو 11 را افزایش داده است. قطعات قابل تعمیر شامل ماژول نمایش، درایو حالت جامد، باتری و مادربرد (شامل پردازنده و حافظه اصلی) هستند.

Surface Pro 11th Edition for Business قرار است در تاریخ 10 سپتامبر به طور رسمی به فروش برسد. همچنین، نسخه ای از این تبلت با سخت افزار 5G سلولی در تاریخ 26 سپتامبر به همراه نسخه 5G تبلت قدیمی سرفیس پرو 10 مبتنی بر اینتل به طور رسمی به فروش می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا