دوربین های دیجیتال

وب کم 4K مجهز به هوش مصنوعی Obsbot Meet 2 معرفی شد

Obsbot از محصول جدید خود Obsbot Meet 2 در سری Meet پرده‌برداری کرده است. این وب‌کم 4K مبتنی بر هوش مصنوعی برای سازندگان محتوا، بازیکنان و کارشناسانی که از راه دور کار می‌کنند طراحی شده و کیفیت ویدیویی عالی و امکانات پیشرفته را ارائه می‌دهد. Obsbot Meet 2 مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی 1.2 اینچی CMOS است که قادر به پشتیبانی از رزولوشن 4K تا 30 فریم در ثانیه و 1080p تا 60 فریم در ثانیه می‌باشد.

این دستگاه همچنین دارای زوم دیجیتال چهار برابر، فوکوس خودکار تشخیص فاز و میدان دید گسترده‌ای به وسعت 79.4 درجه است. این وب‌کم سبک وزن بوده و وزن آن بدون پایه تنها 40.5 گرم و با پایه 67.5 گرم است، که به آسانی در هر محیطی قابل ادغام است. دوربین از HDR برای عملکرد برجسته در شرایط نوری کم پشتیبانی می‌کند و دارای میکروفون‌های دوگانه همه‌جهته داخلی با قابلیت کاهش نویز و کنترل خودکار افزایش صدا است که صدای واضحی را در زمان برقراری تماس‌های ویدیویی یا پخش زنده فراهم می‌آورد.

Obsbot Meet 2 با بهره‌گیری از فناوری AI Auto Framing عرضه شده که اطمینان می‌دهد کاربران در تماس‌های ویدیویی یا پخش‌های زنده، چه در حالت عمودی و چه افقی، همواره در مرکز تصویر قرار گیرند. این وب‌کم در شرایط نوری کم نیز به لطف دیافراگم F/1.8 و سنسور CMOS بزرگ عملکرد برتری دارد و تصاویری واضح را حتی در محیط‌های با نورپردازی دشوار فراهم می‌آورد.

Obsbot Meet 2 برای تأمین حریم خصوصی بیشتر، مجهز به پوشش مغناطیسی و حالت خواب خودکار است که در صورت عدم استفاده، فعال می‌شود. همچنین، این وب‌کم با ارائه گزینه‌های نصب متنوع از جمله پایه مغناطیسی و رزوه 1/4 اینچی UNC، با انواع سه‌پایه‌ها سازگار است. پشتیبانی از تنظیمات زاویه‌ای آسان، کاربری آن را در تنظیمات مختلف تولید محتوا آسان می‌کند.

Obsbot Meet 2 در سه رنگ خاکستری، سفید، و سبز شفق قطبی موجود است که به سلیقه‌های مختلف زیبایی‌شناسی پاسخ می‌دهد. قیمت این وب‌کم 129 دلار است و شامل لوازم جانبی ضروری نظیر آداپتور USB-C به USB-A، پوشش حریم خصوصی و پایه مغناطیسی می‌باشد. Obsbot همچنین بسته ترکیبی را با قیمت 201.90 دلار عرضه می‌کند که شامل لوازم جانبی اضافی مانند سه‌پایه قابل تنظیم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا