گوناگون

SharkNinja از جاروبرقی رباتیک PowerDetect NeverTouch Pro 2-in-1 رونمایی کرد

شرکت SharkNinja یک ربات جاروبرقی دو در یک ارائه داده که می‌تواند خود را از روی فرش‌ها، فرش‌های پرزدار و سایر موانع بلند کند تا از انتقال آلودگی‌های مرطوب جلوگیری کرده و از گیر کردن در موقعیت‌های دشوار رهایی یابد. این ربات می‌تواند تا 20 میلی‌متر بلند شود که در مقایسه با Roborock S8 MaxV Ultra، یکی از بالاترین‌ها به شمار می‌رود.

SharkNinja ادعا می‌کند که هیچ جاروبرقی دیگری در بازار طراحی نشده است که بتواند کل ربات را بلند کند. SharkNinja، که ربات خود را PowerDetect NeverTouch Pro با فناوری “NeverStuck” می‌نامد، ادعا می‌کند که این ربات جاروبرقی و موپ دو در یک هرگز گیر نخواهد کرد و با ایستگاه خالی‌کننده خودکار Pro Base، تا 30 روز نیازی به دخالت دست نخواهد داشت.

پس از پر کردن مجدد خودکار و چرخه‌های تمیزکنندگی مکرر ربات، حدود یک ماه طول می‌کشد تا مخزن محلول تمیزکننده ایستگاه نیاز به شارژ داشته باشد. این ایستگاه همچنین تا 45 روز خاک را از ربات جمع‌آوری می‌کند و نیازی به خرید کیسه نیست؛ کافی است سطل را بردارید، خالی کنید، بشویید و دوباره نصب کنید.

NeverTouch Pro با استفاده از لیدار برای نقشه‌برداری و ناوبری، می‌تواند کثیفی را حس کرده و قدرت مکش را برای جذب بیشتر افزایش دهد. همچنین دارای عملکرد EdgeDetect است که می‌تواند پاک‌کن خود را بر روی کیک‌بردها بکشد و پاک کند و از یک انفجار هوا برای خارج کردن زباله‌ها از لبه‌ها و گوشه‌ها استفاده می‌کند. این ربات قادر است لکه‌های روی کف‌های سخت را تشخیص دهد و برای تمیز کردن لکه‌ها چندین بار عبور کند.

در طول چرخه شستشو، هنگامی که ربات روی فرش حرکت می‌کند، فرش را جارو نمی‌کشد – اما پس از بازگشت به ایستگاه، برای تکمیل کار برمی‌گردد. برای کسانی که به کارهای روزمره علاقه دارند اما تمایلی به استفاده از سطل‌های تمیزکننده ندارند، SharkNinja یک جاروبرقی جدید با قابلیت تخلیه خودکار ارائه داده است. جاروبرقی شارژی جدید PowerDetect Clean and Empty Cordless، مکش را در هنگام تشخیص آلودگی بیشتر و هنگام برخورد با گوشه‌ها و لبه‌ها افزایش می‌دهد.

اما ویژگی برجسته‌تر آن، نازل DuoClean Detect است که می‌تواند در حرکت رو به جلو و عقب، کثیفی‌ها و زباله‌ها را جمع‌آوری کند و در عین حال در برابر گرفتگی توسط موها مقاوم است. PowerDetect NeverTouch Pro (999.99 دلار) و Cordless Vacuum (499.99 دلار) امروز در sharkclean.com برای سفارش در دسترس خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا