صوتی و تصویری

شارپ پروژکتور لیزری X141Q 4K UHD را عرضه کرد

شرکت تصویربرداری و اطلاعات شارپ آمریکا (SIICA)، یکی از زیرمجموعه‌های شارپ، امروز اعلام کرد که پروژکتور لیزری جدیدی به نام شارپ XP-X141Q RB را روانه بازار کرده است. این مدل جدید، یک افزودنی با کیفیت بالا به سری Installation PJ است که به مجموعه متنوع پروژکتورهای شارپ اضافه شده و شامل سری P بوده که به تازگی معرفی شده است.

پروژکتور X141Q با ارائه تصاویری با کیفیت 4K UHD، بیشترین جزئیات و بازتولید دقیق رنگ‌ها را فراهم می‌کند و با روشنایی 13500 لومن، محتوایی زنده و بی‌نظیر را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد. این پروژکتورها برای استفاده در محیط‌هایی که به نور بالا نیاز دارند طراحی شده‌اند و برای مکان‌هایی مانند اتاق‌های کنفرانس شرکت‌ها، کلاس‌های دانشگاهی، موزه‌ها، مراکز عبادی، موسسات مالی و سایر مکان‌ها ایده‌آل هستند.

پروژکتور X141Q با قابلیت نمایش 9.2 میلیون پیکسل، ارائه‌هایی با جزئیات بسیار دقیق را فراهم می‌کند و از نیاز به استفاده از چندین نمایشگر جلوگیری می‌کند. با طراحی جدید موتور لیزری قرمز (کمک قرمز) و آبی، تصاویری پر جنب و جوش با استفاده از طیف رنگی گسترده‌تری ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از 20000 ساعت کارکرد قابل اعتماد و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، به لطف فناوری لیزر DLP با سیستم خنک‌کننده نوری مهر و موم شده، بهره‌مند شوند.

X141Q برای انعطاف‌پذیری بیشتر، شش لنز موتوری قابل تعویض دارد که محدوده‌ای از پرتاب بسیار کوتاه تا پرتاب طولانی را پوشش می‌دهد و می‌توان آن‌ها را برای جلوگیری از موانع و چالش‌های نصب، تنظیم کرد. ورودی HDBaseT با پشتیبانی از انتقال صدا، تصویر، شبکه و کنترل از طریق یک کابل و در فواصل طولانی‌تر از HDMI، نصب را آسان‌تر می‌کند. طراحی کوچک و جمع و جور و ردپای کربنی کم این محصول، تعهد شارپ به توسعه محصولات دوستدار محیط زیست را که ضایعات را کاهش داده و پایداری را افزایش می‌دهند، نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا