گوناگون

دستگاه تصفیه هوا SwitchBot ترکیبی از میز و ایستگاه شارژ نیز می باشد

دستگاه‌های تصفیه هوا بسیار مفید هستند، اما معمولاً فقط یک کار انجام می‌دهند و ظاهر زیبایی ندارند. SwitchBot با تولید تصفیه‌کننده هوایی که همچنین به عنوان میز، شارژر بی‌سیم و منبع نور عمل می‌کند، در پی تغییر این وضعیت است. این محصول که SwitchBot Air Purifier Table نام دارد، با قیمت 269.99 دلار عرضه می‌شود و دارای یک پلتفرم کوچک در بالای دستگاه است.

شما می‌توانید گوشی‌های سازگار با Qi را برای شارژ بی‌سیم روی آن قرار دهید یا از آن به عنوان محلی برای قرار دادن فنجان قهوه‌تان استفاده کنید. زیر این پلتفرم، نوری تعبیه شده که به نظر می‌رسد برای نورپردازی ملایم در شب مناسب است. می‌توانید از میان 10 رنگ مختلف انتخاب کنید، با گزینه‌هایی برای نورپردازی ملایم، متوسط و روشن. این نور بسته به کیفیت هوا، خود به خود رنگ‌هایی از سبز به آبی و سپس به قرمز را نشان می‌دهد.

در خصوص تصفیه‌کننده هوا، این دستگاه با صدایی معادل 20 دسی‌بل به آرامی کار می‌کند و هوا را از طریق یک لایه پیش‌فیلتر، فیلتر HEPA و فیلتر کربن عبور می‌دهد. SwitchBot همچنین یک نسخه ارزان‌تر با قیمت 219.99 دلار ارائه می‌دهد که به جای میز شارژ، دارای یک پلتفرم شبیه به کاسه است که می‌تواند به عنوان جایگاهی برای نشستن گربه‌تان عمل کند. هر دو دستگاه را می‌توان از طریق برنامه SwitchBot و دستورات صوتی کنترل کرد و انتظار می‌رود که سازگاری با Matter تا اواخر سال جاری فراهم شود.

SwitchBot علاوه بر دستگاه‌های دیگر، سیستم K10 Plus Pro Combo به قیمت 799.99 دلار را نیز عرضه کرده است که شامل روبوواک کوچک K10 Plus این شرکت، یک ایستگاه پایه تخلیه خودکار و یک جاروبرقی بی‌سیم برای تمیز کردن دقیق است. همچنین، سایه غلتکی قابل تنظیمی به قیمت 199.99 دلار موجود است که می‌توان آن را بر اساس اندازه‌های مختلف پنجره برش داد و پارچه آن را به آسانی تعویض نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا