موبایل و تبلت

TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper رونمایی شدند

TCL به تازگی دو گوشی هوشمند جدید با فناوری صفحه نمایش NextPaper خود را معرفی کرده که هدف آن کاهش فشار بر روی چشمان شماست. این تلفن ها TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper نام دارند، و در حالی که اشتراکات آنها بیشتر از اسم هایی است که ممکن است شما را باور کند.

هر دو گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.8 اینچی NxtPaper با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز هستند. پنل NxtPaper در کناره ها دارای انحنای 2.5 بعدی بوده و از آنجایی که امکان اسکنر اثر انگشت در زیر آن وجود ندارد، سنسور در کلید پاور تعبیه شده است. یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی تعبیه شده که سنسور 8 مگاپیکسلی در 50 و سنسور 32 مگاپیکسلی در 50 پرو را جای داده است. در پشت هیچ تفاوتی وجود ندارد و شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی می شوند.

یکی دیگر از تفاوت های 50 و 50 پرو حافظه داخلی آن است. اولی با 256 گیگابایت و دومی با 512 گیگابایت عرضه می شود و هر دو دارای یک اسلات micro SD هستند. این گوشی ها 8 گیگابایت رم و تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6300 دارند. بخش نرم افزاری توسط اندروید 14 پوشش داده شده، و TCL قول ارتقای دو سال سیستم عامل و پشتیبانی تا سال 2029 را برای واحدهای موجود در اتحادیه اروپا می دهد.

فناوری NxtPaper باعث می‌شود صفحه بدون انعکاس کاغذ به نظر برسد. این بار، TCL یک دکمه فیزیکی را در سمت راست، زیر کلید پاور، اجرا کرد که بلافاصله بین حالت‌های Normal، Color Paper و Max Ink جابه‌جا می‌شود. آخرین حالت به شما امکان می دهد تا 7 روز مطالعه کنید یا تا 26 روز در حالت آماده به کار باشید. این به شما امکان می‌دهد حداکثر چهار اپلیکیشن را برای اجرا در این حالت انتخاب کنید و بقیه را به حالت تعلیق در می‌آورد تا در حین خواندن، قطعه و آرامش بیشتری به شما بدهد.

هر دو گوشی TCL دارای باتری 5010 میلی آمپر ساعتی هستند که تا 33 وات شارژ را پشتیبانی می کند، اما فقط Pro با آداپتور در جعبه عرضه می شود. وضعیت در مورد لوازم جانبی موجود نیز مشابه است – 50 و 50 پرو می‌توانند با یک قاب محافظ مشخص شده و قلم T-Pen کار کنند، اما فقط Pro دارای یک قاب به اصطلاح PC است.

TCL گوشی های TCL 50 NxtPaper و TCL 50 Pro NxtPaper را در رنگ‌های خاکستری، آبی، سفید، صورتی و طلایی ارائه می‌کند. 50 تنها در اتحادیه اروپا با قیمت 229 یورو در دسترس خواهد بود، در حالی که 50 Pro در منطقه اتحادیه اروپا و LATAM با قیمت 299 یورو به فروش می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا