نرم افزار و اینترنت

Vivaldi 6.9 برای iOS و اندروید با ویژگی های منحصر به فرد برای هر پلتفرم از راه رسید

سازنده مرورگر Vivaldi اعلام کرده است که Vivaldi 6.9 اکنون برای iOS و اندروید با ویژگی‌های منحصر به فرد برای هر پلتفرم در دسترس است. این به‌روزرسانی‌ها تنها یک هفته پس از عرضه Vivaldi 6.9 برای دسکتاپ ارائه شده‌اند. در نسخه iOS، به‌روزرسانی امکان بستن تب‌های پس‌زمینه از نوار تب، کنترل دقیق‌تر بر فیلد آدرس و نشان‌های حامی را فراهم می‌کند.

نسخه اندروید نیز نشان‌های حامی را دریافت می‌کند و تنظیمات به طور کامل بازطراحی شده‌اند. در iOS، حالا می‌توانید از تنظیمات گزینه‌ای را برای نمایش دکمه بستن در تب‌های پس‌زمینه فعال کنید. کاربران پیش از این تب‌های دسکتاپ را در موبایل می‌پسندیدند و با این گزینه جدید، تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ را خواهند داشت. ویوالدی در فیلد آدرس، امکان نمایش کامل URL را فراهم کرده است تا دید واضح‌تری از صفحات وبی که در آن هستید به شما بدهد.

همچنین، گزینه‌ای برای غیرفعال کردن تغییر سریع موتور جستجو وجود دارد. در اندروید، منوی تنظیمات دوباره طراحی شده تا جستجوی تنظیمات مورد نظر سریع‌تر انجام شود. این منو ارتقای بصری داشته و دسته‌بندی‌ها بازسازماندهی شده‌اند تا چیزهایی که به دنبال آن هستید را در جایی که انتظار دارید، پیدا کنید. در نهایت، اگر به Vivaldi کمک مالی کرده‌اید، اکنون در هر دو پلتفرم می‌توانید نشان‌های حامی را در تنظیمات همگام‌سازی مشاهده کنید.

این نشان‌ها نشان‌دهنده قدردانی ویوالدی از مشارکت شما در پروژه هستند. علاوه بر به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن موبایل، تیم Vivaldi یک به‌روزرسانی جدید جزئی برای نسخه دسکتاپ اعلام کرده است که شامل رفع‌های امنیتی Chromium upstream و حل مشکلات متعدد، از جمله چندین خرابی، می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا