سخت افزار

اپسون از چاپگر رومیزی SureColor V1070 معرفی کرد

اپسون امروز به خط چاپگرهای UV سری V SureColor خود نسخه توسعه‌یافته‌ای اضافه کرد و اولین چاپگر رومیزی UV خود، SureColor V1070 را معرفی نمود. این چاپگر رومیزی جدید A4 که استفاده و نگهداری آن آسان است، دارای طراحی کوچک و صرفه‌جویی در فضا می‌باشد که برای مشاغل کوچک با ارزش استثنایی است (با هزینه‌ای کمتر از نصف چاپگرهای UV مسطح رومیزی مشابه). این چاپگر خروجی‌های با کیفیت بالا را بر روی انواع مواد چاپ می‌کند.

این دستگاه برای کاربران مبتدی، خانگی، مشاغل تجارت الکترونیک، بازارهای سازنده، فروشگاه‌های تابلو، تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی و کسب‌وکارهای خرده‌فروشی/کیوسک ایده‌آل است. SureColor V1070 قادر به چاپ مستقیم بر روی موادی مانند چوب و اکریلیک و همچنین بر روی طیف وسیعی از محصولات تبلیغاتی نظیر جاکلیدی، توپ گلف، خودکار و علائم می‌باشد. طراحی کوچک و صرفه‌جویی در فضای آن باعث شده که این چاپگر تقریباً در هر مکانی مناسب باشد، حتی زمانی که به دیوار فشار داده شود.

با استفاده از جوهر UV شش رنگ UltraChrome، این چاپگر تصاویری بسیار روشن، رنگارنگ و با بافت را با دانه‌بندی کم و درجه‌بندی‌های صاف بر روی انواع رسانه‌ها، از جمله تصاویر عکاسی که مستقیماً روی اکریلیک چاپ می‌شوند، ارائه می‌دهد. جوهر سفید برای ایجاد کدورت بر روی لایه‌های شفاف یا تیره و جوهر براق یا مات وارنیش برای پوشش‌ها، بافت‌ها و تزئینات دیگر استفاده می‌شود. طراحی کاربرپسند آن عملکرد ساده و تعمیر و نگهداری آسان را فراهم می‌کند که حتی برای کاربران تازه‌کار چاپگر UV نیز ایده‌آل است. چاپگر SureColor V1070 در اواخر این ماه با قیمت 8495 دلار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا