گجت و پوشیدنی

Withings نسخه 39 میلی متری از ScanWatch Nova را معرفی کرد

Withings ساعت ScanWatch Nova Brilliant را رونمایی کرده که یک نسخه 39 میلی‌متری از ساعت هوشمند ScanWatch Nova است. این مدل در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم و دو رنگ نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود. برای افرادی با مچ‌های کوچکتر، این ساعت باید از مدل استاندارد 42 میلی‌متری راحت‌تر باشد.

این ساعت زیبا ویژگی‌های ساعت‌های آنالوگ را با امکانات دیجیتالی مدرن تلفیق می‌کند. یک صفحه نمایش OLED کوچک در بالای ساعت به شما امکان می‌دهد زمان را به سرعت بخوانید و معیارهای سلامتی را مشاهده کنید، در حالی که عقربه‌های مکانیکی برای ظاهری سنتی وجود دارند. این محصول همچنین تا عمق 50 متری (5 ATM) ضد آب است و دارای بند استیل ضد زنگ پنج حلقه‌ای برای دوام بیشتر در فضای باز می‌باشد.

باتری آن 30 روز دوام دارد، اما اطلاعاتی درباره زمان لازم برای شارژ نیست. Withings این ساعت هوشمند را با یک الکتروکاردیوگرام پزشکی مجهز کرده است تا بی‌نظمی‌های ضربان قلب را بررسی کند. این ساعت همچنین قادر است نوسانات دما، سطح اکسیژن خون، اختلالات تنفسی شبانه و کیفیت خواب را ردیابی کند.

با اتصال به برنامه، می‌تواند گام‌ها، کالری‌های سوزانده شده، ارتفاع و مسیرهای ورزشی شما را نیز ردیابی کند. Withings ScanWatch Nova Brilliant از اوایل نوامبر در دسترس خواهد بود. قیمت این ساعت جدید به ترتیب 600 دلار، 600 یورو و 550 پوند است که با قیمت ScanWatch Nova مشابه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا