هوش مصنوعی

تکنو از AI Vision معرفی کرد

در نمایشگاه IFA در برلین، تکنو “AI Vision” خود را معرفی کرد که نه عینک یا لنز تماسی، بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی است که “بازدهی را افزایش داده، ارزش عملی بیشتری ارائه داده و سرگرمی خلاقانه‌ای آسان‌تر فراهم می‌کند.” این ویژگی‌ها به زودی در “اکوسیستم دستگاه‌های هوشمند برجسته تکنو” ارائه خواهند شد.

در هسته اصلی چشم‌انداز هوش مصنوعی این برند، دستیار هوش مصنوعی به‌روزرسانی شده‌ای به نام Ella قرار دارد که به Gemini متصل است. Ella قابلیت “عملکرد مکالمه پرسش و پاسخ هوشمند” را دارد، به این معنا که می‌تواند با کاربران گفتگو کند. علاوه بر این، ترجمه بلادرنگ وجود دارد که گفتار را در طول تماس‌های تلفنی یا در موقعیت‌های رو در رو به متن تبدیل می‌کند.

AI Writing خلاصه‌ای از محتوای متنی را تولید می‌کند، تصحیح می‌کند، به هر سبکی که می‌خواهید بازنویسی می‌کند و همچنین متون جدیدی را از ابتدا تولید می‌کند. جستجوی هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد که با کشیدن انگشت روی صفحه، در مورد جهان بیاموزند. کاربران تنها کافی است دور چیزی روی صفحه خود حلقه بزنند تا اطلاعات هوشمندی دریافت کنند.

این عملکرد برای جستجو است، اما به طور عجیبی بدون برند خاصی است. AI Artboard به شما امکان می‌دهد که بر اساس یک پیام متنی، “جهانی از شاهکارها در طیفی از سبک‌ها” را خلق کنید. AI Erase افراد یا اشیاء را از عکس‌ها حذف می‌کند، AI Portrait Beautification به شما امکان می‌دهد ظاهر خود را تعریف کنید و AI Cutout به شما امکان می‌دهد بخش‌هایی از یک تصویر را برای به اشتراک‌گذاری در چت یا ایجاد تصاویر جدید انتخاب و استخراج کنید. در نهایت، AI Video Production به شما در نوشتن فیلمنامه و همچنین اضافه کردن زیرنویس به پست‌ها کمک می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا