موبایل و تبلت

انتشار Genmoji و ابزارهای تولید تصویر برای آیفون تا iOS 18.2 به تعویق افتاد

بسیاری از ویژگی‌های مورد انتظار Apple Intelligence پس از انتشار iOS 18 به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، ممکن است تا دسامبر، آیفون‌ها قابلیت‌هایی نظیر تولید تصاویر با هوش مصنوعی و ایموجی‌های سفارشی را ارائه دهند. Apple Intelligence انتظار می‌رود که با نسخه iOS 18.1، که گورمن پیش‌تر گزارش داده بود احتمالاً در اکتبر منتشر شود، به کار خود آغاز کند.

به نظر می‌رسد Genmoji و ابزار تولید تصویر آینده، Image Playground، جزو اولین ویژگی‌هایی نخواهند بود که عرضه می‌شوند. بر اساس پیش‌بینی‌های گورمن، این ویژگی‌ها احتمالاً با نسخه iOS 18.2 که برای دسامبر برنامه‌ریزی شده، عرضه خواهند شد. در رویداد ژوئن، اپل Genmoji و Image Playground را معرفی کرد. با استفاده از Genmoji، کاربران می‌توانند ایموجی‌های سفارشی را با یک درخواست ایجاد کنند یا بر اساس عکس‌های خود از افراد واقعی، ایموجی بسازند.

Image Playground به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر را در سه سبک مختلف: انیمیشن، تصویرسازی و طرح، تولید کنند. این ابزار هم به صورت یک برنامه مستقل و هم به عنوان یک ابزار داخلی در برنامه‌های دیگر مانند پیام‌ها قابل استفاده خواهد بود. تمامی این ویژگی‌ها در نهایت برای سری آیفون 16 که در رویداد It’s Glowtime اپل در روز دوشنبه 9 سپتامبر به همراه سایر مدل‌های جدید آیفون معرفی شده‌اند، در دسترس خواهند بود. Apple Intelligence همچنین قابلیت‌هایی مانند ادغام ChatGPT، خلاصه‌سازی پیام‌ها، Siri هوشمندتر و موارد دیگر را به ارمغان خواهد آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا