نرم افزار و اینترنت

گوگل میت یک رابط فید ویدیویی جدید لبه به لبه در اندروید دریافت کرد

گوگل اعلام کرده است که برای برنامه Google Meet در اندروید، به‌روزرسانی جدیدی منتشر شده که رابط کاربری بازطراحی شده‌ای را برای همگان عرضه می‌کند. این رابط کاربری جدید، یک رابط ویدیویی لبه به لبه را ارائه می‌دهد که فید را به “تجربه‌ای کارآمدتر و فضایی بهینه‌تر” تبدیل می‌کند. در مقایسه با رابط کاربری پیشین، طراحی جدید فاقد هرگونه حاشیه در فید ویدیویی است. این رابط کاربری در تماس‌های تک به تک بهتر به نظر می‌رسد و در حالت افقی نیز در دسترس است.

شما همچنین متوجه “نشانگرهای واضح‌تر برای اطلاعاتی مانند عنوان جلسه” خواهید شد که درون یک ظرف به شکل قرص قرار دارند. علاوه بر این، کنترل‌هایی مانند روشن و خاموش کردن ویدیو، تعویض میکروفون، موج، منوی سرریز و دکمه پایان در ظرفی در پایین فید ویدیو قرار گرفته‌اند. اکنون، طرح‌بندی با نسخه وب Google Meet همخوانی دارد.

با این تغییرات، گوگل در نظر دارد تا “تجربه مشاهده‌ای غنی‌تر و جامع‌تر” را به کاربران ارائه دهد. رابط کاربری جدید در دستگاه‌های اندرویدی، تبلت‌ها و دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ برای کاربران Google Meet نمایان می‌شود. این رابط کاربری لبه به لبه جدید اکنون برای تمامی مشتریان Google Workspace، مشترکین فردی Workspace و کاربران با حساب‌های Google شخصی در دسترس است.

گوگل اخیراً ویژگی جدیدی را برای کاربران Google Meet در وب معرفی کرده است. با این ویژگی جدید، Google Meet به صورت خودکار به حالت تصویر در تصویر (PiP) می‌رود هنگامی که کاربر بین تب‌ها جابجا می‌شود. این امکان را به کاربر می‌دهد که همزمان با ادامه تماس، وب‌سایت‌های دیگر را مرور کند و فید ویدیو را ببیند.

ویژگی دیگری که به تازگی به Google Meet اضافه شده، قابلیت Take notes for me است که جزئی از مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی Google Gemini می‌باشد. این ویژگی از هوش مصنوعی گوگل برای ترانسکریپت و خلاصه‌سازی جلسات به صورت زنده استفاده می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که به جای نوشتن یادداشت‌های مهم، روی محتوای جلسه تمرکز کنند. علاوه بر این، اشتراک‌گذاری جزئیات کلیدی یک جلسه با کسانی که نتوانسته‌اند در آن شرکت کنند، می‌تواند بسیار مفید باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا