صوتی و تصویری

TCL تلویزیون 75 اینچی Wallpaper TV را با طراحی نازک عرضه کرد

شرکت TCL تلویزیون جدید 75 اینچی “True Wallpaper Thunderbird “Bluebird را در بازار چین به قیمت 6989 یوان (معادل 982 دلار) عرضه کرده است. این مدل از تلویزیون‌های هوشمند با طراحی فوق‌العاده باریک 29.8 میلی‌متری، هنگام نصب بر روی دیوار، ظاهری شبیه به کاغذ دیواری پیدا می‌کند.  ظاهر براق و زیبای آن با استفاده از اجزای سفارشی و براکتی صاف برای چسبندگی نزدیک به کامل به دیوار، آن را به یک انتخاب زیبا برای هر فضایی تبدیل می‌کند.

این تلویزیون در سه رنگ Dark Elm، Mint Green و Morning Wood عرضه می‌شود. تلویزیون Bluebird با صفحه‌نمایش 75 اینچی VA و رزولوشن 3840×2160 پیکسل، دارای نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است که به طور پویا تا 240 هرتز افزایش می‌یابد تا حرکتی روان‌تر را فراهم آورد. علاوه بر این، شامل ویژگی‌های مخصوص بازی مانند VRR و ALLM است که تاخیر ورودی را کاهش داده و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

این تلویزیون با صفحه نمایشی پویا که 93 درصد از طیف رنگ DCI-P3 را با انحراف رنگی 0.99 پوشش می‌دهد، برای رنگ‌های دقیق طراحی شده است. این مدل دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای حفاظت از چشم است و نور آبی کمی دارد که تماشای آن بدون خستگی چشم امکان‌پذیر است. همچنین، مجهز به حسگر نور محیطی است که روشنایی و کنتراست را بر اساس محیط تنظیم می‌کند تا تجربه‌ای بهینه ارائه دهد.

این تلویزیون با تراشه MT9653، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، عملکردی روان در پخش رسانه و تعاملات چند صفحه‌ای را فراهم می‌کند. این دستگاه همچنین به اندروید 11 و دو بلندگوی 10 واتی مجهز است. علاوه بر این، تلویزیون در عملکرد صوتی و تصویری برجسته است و با Dolby Vision IQ برای رندر دینامیک HDR و فناوری صوتی DTS Virtual X، تجربه‌ای سینمایی با تصاویر خیره‌کننده و صدای فراگیر را تضمین می‌کند.

این مدل برای اتصال، دارای پورت‌های USB 3.0 و 2.0، ورودی‌های HDMI 2.1 و 2.0، بلوتوث 5.0 و Wi-Fi 5 است و پشتیبانی از ارسال در اندروید، iOS، ویندوز و مک را دارد و گزینه‌های متنوعی برای چندوظیفه‌گی ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا