صوتی و تصویری

عرضه مانیتور گیمینگ لنوو N2521 با نرخ 180 هرتز و HDR10

لنوو Lecoo مانیتور گیمینگ 25 اینچی جدید خود را با نام N2521 در بازار چین عرضه کرده است. این مانیتور 599 یوان (معادل 84 دلار) قیمت گذاری شده و هم اکنون قابل دسترسی است. در ادامه به بررسی مشخصات کلیدی آن می‌پردازیم.

مانیتور دارای نمایشگر 24.5 اینچی با وضوح 1920×1080 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 180 هرتز و زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه GTG (خاکستری به خاکستری) است که برای بازی‌ها ایده‌آل می‌باشد. همچنین، از زاویه دید 178 درجه‌ای برخوردار است که انعطاف‌پذیری بالایی را در شرایط مختلف فراهم می‌آورد.

این مانیتور از فناوری Adaptive-Sync برای ارائه تصاویری صاف، کاهش پارگی صفحه نمایش، شبح‌زدگی و تاری حرکت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، مجهز به HDR10 برای بهبود دقت و عمق رنگ‌ها با 95.59 درصد پوشش sRGB و 80.36 درصد پوشش DCI-P3 است که رنگ‌های زنده و ایده‌آلی را برای بازی و تولید محتوا فراهم می‌کند.

در زمینه ویژگی‌های مخصوص بازی، مانیتور لنوو N2521 شامل حالت‌هایی مانند کاهش تاری حرکت، بهبود دید در محیط‌های کم‌نور و دستیار هدف‌گیری هوشمند با نشانگر چهارراه بر روی صفحه برای دقت بیشتر در هدف‌گیری است. فناوری‌های محافظت از چشم نظیر حالت نور آبی کم و فناوری بدون فلیکر نیز برای کاهش خستگی چشم در طول جلسات بازی یا کار طولانی مدت تعبیه شده‌اند.

این مانیتور دارای حالت EasyRead است که تجربه خواندن مشابه با نمایشگرهای جوهر الکترونیکی را فراهم می‌کند و خواندن طولانی مدت را راحت‌تر می‌سازد. از لحاظ اتصال، مانیتور Lenovo N2521 به پورت‌های HDMI و DisplayPort مجهز است که هر دو از نرخ تازه‌سازی 180 هرتز پشتیبانی می‌کنند. همچنین دارای پایه‌ای چندمنظوره با قابلیت تنظیم شیب است، اما فاقد تنظیمات ارتفاع و چرخش می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا