سخت افزار

ایسوس ماوس بی سیم MD102 را معرفی کرد

ایسوس امروز ماوس بی‌سیم MD102 را معرفی کرد که در سه رنگ سفید، شیری جو دوسر و خاکستری تیره در دسترس است. این ماوس کلیک‌های تقریباً بی‌صدا، اتصال بی‌سیم و بلوتوث با حالت دوگانه 2.4 گیگاهرتزی و DPI قابل تنظیم برای کنترل دقیق را ارائه می‌دهد. ماوس بی‌سیم ایسوس MD102 با سوئیچ‌هایی با عمر 10 میلیون کلیک و پایه‌های ماوس 100% PTFE درجه بازی، برای دوام طراحی شده است.

ماوس بی‌سیم ایسوس MD102 با طراحی ارگونومیک، از کف دست برای تجربه‌های محاسباتی راحت پشتیبانی می‌کند و با ظاهری متمایز در سه رنگ سفید، شیری جو دوسر و خاکستری تیره، لپ‌تاپ‌هایی مانند ASUS Vivobook و Zenbook را کاملاً تکمیل می‌کند. این ماوس کلیک‌های تقریباً بی‌صدای ماوس را ارائه می‌دهد که برای استفاده در محیط‌های آرام مانند دفاتر و کتابخانه‌ها ایده‌آل است.

اتصال دوگانه 2.4 گیگاهرتز بی‌سیم و بلوتوث به کاربران امکان می‌دهد بین دو دستگاه متصل جابجا شوند. فناوری ذخیره انرژی داخلی به ماوس MD102 ایسوس اجازه می‌دهد تا با یک باتری AA تا یک سال کار کند و به کاربران امکان می‌دهد تا بر کار خود تمرکز کنند. DPI قابل تنظیم، کنترل صاف و دقیق را در رزولوشن‌ها و سطوح مختلف صفحه نمایش ممکن می‌سازد. ایسوس اطلاعاتی از قیمت ماوس MD102 ارائه نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا