صوتی و تصویری

شیائومی ردمی پروژکتور 3 را با HyperOS معرفی شد

شیائومی ردمی پروژکتور 3 را در بازار چین رونمایی کرده است. این پروژکتور هم اکنون با قیمت 999 یوان (تقریباً 140 دلار) برای خرید موجود است. این پروژکتور با وضوح 1080p و روشنایی 260 CVIA لومن برای تصاویری شفاف طراحی شده است. علاوه بر این، مجهز به ماژول سنجش لیزری ToF و الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای فوکوس و کالیبراسیون خودکار است که امکان تنظیم سریع و دقیق تصویر را بدون وقفه در تجربه تماشا فراهم می‌کند.

پروژکتور دارای نسبت پرتاب 1.2:1 است که امکان نمایش اندازه صفحه از 55 تا 110 اینچ را در فضاهای کوچک فراهم می‌کند. همچنین دارای گواهینامه SGS برای نور آبی کم است که فشار بر چشم را کاهش می‌دهد و با وزن 1.44 کیلوگرم، جمع و جور و قابل حمل است. این پروژکتور از یک موتور نوری محصور شده که خود توسعه داده شده است بهره می‌برد که ضد گرد و غبار بوده و نویز را کاهش می‌دهد، این امر تجربه مشاهده بهتری را ارائه می‌دهد. بازده نوری افزایش یافته، روشنایی و کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد.

دستگاه از پردازنده چهار هسته‌ای Amlogic T950D4 به همراه 1.5 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند که عملکرد پایداری را برای نیازهای مختلف چندرسانه‌ای ارائه می‌دهد. شیائومی این پروژکتور را با دو بلندگوی 5 واتی مجهز کرده که توسط یک آمپلی‌فایر دیجیتال تکمیل شده‌اند تا خروجی صدای بهتری ارائه دهند. برای راحتی بیشتر، پروژکتور از سیستم HyperOS Connect شیائومی پشتیبانی می‌کند که امکان ادغام بی‌درز با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند، از جمله چراغ‌ها و پرده‌ها را فراهم می‌کند و با اپلیکیشن Mi Home نیز سازگار است.

در زمینه اتصال، پروژکتور Redmi 3 از Wi-Fi دو بانده و ابزار داخلی نمایشگر بهره می‌برد که امکان ارسال بی‌سیم از تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها را فراهم می‌کند. این پروژکتور همچنین دارای چندین گزینه ورودی است که شامل USB 2.0، پورت HDMI (ARC)، جک هدفون و ورودی برق DC می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا