موبایل و تبلت

عرضه Lava Blaze 3 5G با تراشه دایمنسیتی 6300

گوشی Lava Blaze X در ماه جولای با چیپست دایمنسیتی 6300 و صفحه نمایش OLED منحنی به بازار عرضه شد. این مدل با قیمت پایه 15000 روپیه برای سری Blaze نسبتاً گران بود. حال لاوا گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر را ارائه داده که همچنان از چیپست D6300 بهره می‌برد اما با قیمت پایه‌ای کمتر از 10000 روپیه همراه است.

در مقایسه با چیپست، Lava Blaze 3 5G بیشتر به Blaze 2 5G شباهت دارد تا به X. این به این معناست که از یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با کیفیت اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد، در حالی که X دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و کیفیت +FHD بود.

این دستگاه با 6 گیگابایت حافظه رم (با امکان افزایش تا 6 گیگابایت رم مجازی) و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (UFS 2.2) همراه است که امکان ارتقاء با کارت‌های microSD تا 1 ترابایت را دارد. گوشی با سیستم‌عامل اندروید 14 و وعده‌ی عرضه “بدون تبلیغات و بدون برنامه‌های اضافی” به بازار می‌آید. مودم 5G آن از تمام باندهای زیر 6 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.

حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه تعبیه شده و می‌تواند قفل گوشی را در 0.24 ثانیه باز کند، که این سرعت سه برابر سریع‌تر از سیستم بازگشایی با چهره است. در بخش دوربین، این مدل به Blaze 2 5G شباهت دارد اما با ویژگی جدید Vibe Light که یک چراغ حلقه ثانویه با صدای گرم‌تر نسبت به نور حلقه اصلی است. دوربین‌ها شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی در پشت، به علاوه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نمایشگر هستند.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 18 واتی از طریق USB-C همراه است و بیش از 2 ساعت (135 دقیقه) برای شارژ کامل 0 تا 100 درصد زمان نیاز دارد. سری Blaze تلاش می‌کند با وجود قیمت مناسب، برخی از ویژگی‌های برتر مانند پشت شیشه‌ای را حفظ کند. این مدل در رنگ‌های آبی شیشه‌ای و طلایی شیشه‌ای موجود است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا