کنسول و بازی

استیم به لطف چندین بازی پرطرفدار به رکورد جدیدی از بازیکنان آنلاین همزمان رسید

در حالی که هنوز در ابتدای فصل بازی‌های پاییزی/تعطیلات قرار داریم، اما انتشار چندین بازی جدید و موفق برای کامپیوتر باعث شده که تعداد بازیکنان همزمان در پلتفرم استیم Valve به طور مداوم در حال افزایش باشد. در هفته گذشته، استیم رکورد جدیدی را با رسیدن به 37,633,514 بازیکن آنلاین ثبت کرد.

امروز، نمودارهای Valve نشان دادند که این تعداد به 37,789,483 بازیکن همزمان در استیم افزایش یافته است، که نشان‌دهنده‌ی رشد قابل توجه دیگری به میزان 155,969 کاربر بیشتر در استیم طی تنها هفت روز است. علت اصلی افزایش در این هفته و هفته گذشته، عرضه چندین بازی جدید کامپیوتری است که به سرعت در استیم محبوب شده‌اند.

این بازی‌ها شامل عناوینی مانند Black Myth: Wukong، Warhammer 40,000: Space Marine 2 و نسخه 1.0 بازی Satisfactory می‌شوند. سایر بازی‌هایی که اوایل امسال منتشر شده و همچنان در استیم محبوبیت دارند، شامل Once Human و Banana می‌شوند. این بازی آخری که یک بازی رایگان است و در آن بازیکنان تنها بر روی تصویر یک موز کلیک می‌کنند، در حال حاضر سومین بازی پربازدید استیم با بیش از 375,000 بازیکن آنلاین است.

حتی بازی‌های قدیمی‌تر هم در Steam مورد اعتماد هستند. بر اساس اطلاعات SteamDB، بازی Battle Royale PUBG: Battlegrounds در سال گذشته شاهد رشد تعداد بازیکنان آنلاین خود بوده است. آخرین آمار بازیکنان 24 ساعته آن امروز به 687,660 رسید که آن را به دومین بازی پربازیگر آنلاین روز در استیم تبدیل کرده است. بازی شوتر رایگان Counter-Strike 2 از Valve همچنان به ثبت اعداد ثابت بازیکنان آنلاین خود ادامه می‌دهد.

امروز به رکورد 24 ساعته 1,433,661 بازیکن رسید تا به عنوان پربازیگرترین بازی در استیم شناخته شود. این آمار می‌تواند همچنان افزایش یابد، زیرا بازی‌های بیشتری که مورد انتظار هستند در ماه‌های آینده منتشر خواهند شد. این بازی‌ها شامل Frostbite 2، S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl، Call of Duty: Black Ops 6، Marvel Rivals و غیره می‌شوند. بازی آینده Deadlock از Valve که هنوز به طور رسمی منتشر نشده، در حال حاضر بیش از 150,000 بازیکن آنلاین را با مدل دعوت‌نامه‌ای خود جذب کرده است و این تعداد ممکن است با انتشار رسمی بازی توسط Valve افزایش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا