نرم افزار و اینترنت

Google Photos ویژگی قرینه کردن افقی تصاویر و ویدیوها می دهد

Google Photos، علاوه بر ذخیره‌سازی تمام تصاویر شما، امکان ویرایش آنها را با استفاده از ویرایشگر داخلی فراهم می‌کند. به تازگی، گوگل چندین قابلیت جدید به اپلیکیشن Photos افزوده است، از جمله یک ویرایشگر جادویی مجهز به هوش مصنوعی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر که مجموعه‌ای از امکانات ویرایش هوش مصنوعی را برای تلفن‌های اندرویدی به ارمغان می‌آورد.

پیش از این، تغییر رنگ آسمان امکان‌پذیر بود، اما فلیپ تصویر یا ویدیو میسر نبود. خوشبختانه، طبق گفته‌های میشال رحمان، کارشناس اندروید در پلتفرم رسانه‌ای ایکس، Google Photos در حال دریافت دکمه‌ای جدید است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر را به صورت افقی بچرخانند. این تغییر کوچک هم‌اکنون در بخش “برش” ابزارهای ویرایش در اپلیکیشن Photos برای اندروید قابل مشاهده است.

این قابلیت در حال حاضر تنها برای برخی کاربران در دسترس است و هنوز به طور گسترده برای تمام کاربران Google Photos منتشر نشده است. انتظار می‌رود که این ویژگی به تدریج به عنوان یک به‌روزرسانی سمت سرور ارائه شود و ممکن است در روزهای آتی برای تعداد بیشتری از کاربران در دسترس قرار گیرد. کاربرانی که هنوز این ویژگی را دریافت نکرده‌اند، گزینه‌هایی مانند چرخش، تغییر اندازه و بهبود نسبت تصویر را در ابزارهای ویرایش Google Photos مشاهده خواهند کرد.

با اضافه شدن این دکمه جدید، گزینه‌ای برای چرخاندن تصاویر به صورت افقی نیز اضافه خواهد شد. جالب است که این ویژگی هم برای تصاویر و هم برای ویدیوها قابل استفاده است و به شما اجازه می‌دهد ویدیوها را در Google Photos بچرخانید. پس از قرینه کردن تصویر یا ویدیو، گزینه‌ای برای ذخیره آن به عنوان یک کپی فراهم می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تصویر یا ویدیوی اصلی بدون تغییر باقی می‌ماند.

این ویژگی به‌ویژه زمانی مفید است که با استفاده از دوربین سلفی عکس یا فیلم گرفته‌اید و فراموش کرده‌اید گزینه آینه را در اپلیکیشن دوربین تلفن خود فعال کنید. علاوه بر این به‌روزرسانی، گوگل در حال کار بر روی چندین ویژگی جدید برای اپلیکیشن Photos است که شامل یک ویژگی Spotlight برای ویدیوها و توانایی ایجاد کلیپ‌هایی با حرکت آهسته از ویدیوهای شما می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا