صوتی و تصویری

ساندبار جدید Bose می تواند از Earbuds Ultra Open به عنوان بلندگو پشتی استفاده کند

بوز برای فصل خرید پاییزی یک ساندبار جدید ارائه داده است که شامل چندین ویژگی جذاب برای دارندگان هدفون‌های این شرکت می‌باشد. ساندبار هوشمند بوز، مدلی کوچک و درخشان با قابلیت گفتگوی هوش مصنوعی و ویژگی صدای فراگیر شخصی برای دارندگان ایربادهای Ultra Open است.

این ساندبار هوشمند دارای پنج بلندگو، از جمله دو بلندگوی جانبی به شکل پیست مسابقه، یک توییتر مرکزی و دو بلندگوی متمایل به بالا است. این ترتیب به بهبود کیفیت محتوای Dolby Atmos کمک می‌کند، به طوری که بلندگوهای جانبی بر صدای افقی تمرکز دارند و بلندگوهای متمایل به بالا صدا را از سقف به عنوان توهمی از بالای سر پخش می‌کنند. توییتر مرکزی نیز مدیریت دیالوگ‌ها را بر عهده دارد.

در صورتی که محتوای شما از Dolby Atmos پشتیبانی نکند، ویژگی TrueSpace ساندبار می‌تواند آن‌ها را به صورت زنده ترکیب کند تا تجربه‌ای فراگیر و مصنوعی ایجاد کند. بوز ادعا می‌کند که این فرآیند صدا را به اندازه‌ای مؤثر مانند Dolby Atmos و با فضایی مشابه تولید می‌نماید. دارندگان Earbuds Ultra Open بوز – هدفون‌هایی به قیمت 299 دلار که گوش‌های شما را آزاد می‌گذارند – می‌توانند از ویژگی ساندبار برای تجربه‌ای فراگیر و شخصی‌تر بهره‌مند شوند.

این قابلیت، که با هدف افزودن بعد به محتوای صوتی طراحی شده، از هدفون‌ها به عنوان بلندگوهای فراگیر پشتی استفاده می‌کند. در تضاد با بسیاری از ایربادها، مدل Ultra Open مانع شنیدن محیط اطراف نمی‌شود و به شما اجازه می‌دهد که همزمان به صدای ساندبار گوش دهید. بوز این ترکیب را به عنوان “تجربه‌ای صوتی با صداهایی که اطراف شما را احاطه کرده‌اند” توصیف می‌کند.

قابلیت Personal Surround Sound در این مدل معرفی شده، اما در اواخر پاییز امسال، بر روی Bose Smart Ultra Soundbar که گران‌تر است، نیز عرضه خواهد شد. ساندبار هوشمند از حالت گفتگوی هوش مصنوعی نوار صوتی Ultra شرکت پشتیبانی می‌کند. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی، میکس صدا را به صورت خودکار و در زمان واقعی هنگام شناسایی گفتار تنظیم می‌کند، که شنیدن دیالوگ‌ها را آسان‌تر می‌سازد «بدون اینکه تأثیر جلوه‌های صوتی فراگیر از دست برود».

ساندبار هوشمند با طول 27 اینچ، ارتفاع 2.2 اینچ و عمق 4.1 اینچ، دارای بدنه‌ای مشکی مات با توری فلزی است. در بخش اتصالات، از HDMI eARC (ضروری برای Dolby Atmos) و کابل‌های نوری استاندارد پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که با Google Assistant و Alexa سازگار باشد و با دیگر بلندگوهای هوشمند Bose (شامل ماژول‌های باس) برای استفاده در اتاق نشیمن یا چند اتاق تعامل کند. ساندبار هوشمند Bose از روز چهارشنبه با قیمت 499 دلار قابل خریداری است و می‌توان آن را از وب‌سایت Bose سفارش داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا