سخت افزار

لاجیتک یک کیبورد آنالوگ و ماوس های جدید Pro Superlight معرفی کرد

لاجیتک در رویداد Logi Play 2024، مجموعه‌ای از لوازم جانبی و تجهیزات بازی جدید را معرفی کرد که هم‌اکنون در جریان است. از میان محصولات جدید لاجیتک، دو کیبورد و دو ماوس نظر ما را به خود جذب کرده‌اند.

اول از همه، کیبورد بازی سیمی G Pro X TKL با سوئیچ‌های آنالوگ مغناطیسی که برای اولین بار در سری G Pro عرضه شده است. این سوئیچ‌ها دارای نقاط فعال قابل تنظیم، عملکرد تریگر سریع و اولویت دهی به کلیدها هستند. به طور خلاصه، این کیبورد به شما اجازه می‌دهد تا فشارهای سخت را سفارشی‌سازی کنید (با تشخیص سریع فشار کلید و قابلیت اولویت‌بندی کلیدها هنگام فشار دادن همزمان دو کلید).

علاوه بر این، می‌توانید از قابلیت چند نقطه‌ای در نرم‌افزار G Hub برای اختصاص دادن بیش از یک دستور به یک کلید بسته به میزان فشاری که به آن وارد می‌کنید، استفاده کنید. این مدل، که همانطور که از نامش پیداست، فاقد دکمه‌های شماره (Tenkeyless) است و با قیمت 170 دلار در ماه نوامبر به فروش می‌رسد. در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی در دسترس است.

کیبورد جدید سری G915 X است که شامل سه عضو جدید خانواده G915 می‌شود. این کیبوردهای مکانیکی همگی با ارتفاع 23 میلی‌متر و کلیدهای گالوانیک بازطراحی شده با نقطه فعال‌سازی 1.3 میلی‌متری عرضه می‌شوند. آنها همچنان دارای غلتک صدا، کلیدهای G و دکمه‌های رسانه‌ای هستند، اما با ویژگی Keycontrol، امکان استفاده از ماکروهای بیشتری را فراهم می‌آورند و حتی به کاربران این امکان را می‌دهند که کلیدهای G را با سایر کلیدها ترکیب کنند.

سری G915 X شامل مدل‌های G915 X Lightspeed به قیمت 230 دلار، G915 X Lightspeed TKL به قیمت 200 دلار و G915 X Wired Gaming Keyboard به قیمت 180 دلار است. G915 X Lightspeed نسخه‌ای بدون کلید از G915 X Lightspeed است، در حالی که G915 X Wired از اتصالات بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند اما تقریباً در هر جنبه‌ای مشابه G915 X Lightspeed است. مدل‌های Lightspeed در رنگ‌های مشکی یا سفید عرضه می‌شوند، اما مدل سیم‌دار تنها در رنگ مشکی موجود است. تمامی این مدل‌ها هم‌اکنون در دسترس هستند.

ماوس گیمینگ بی‌سیم G Pro X Superlight 2 Dex Lightspeed، نسخه‌ی پیشرفته‌ای از Pro X Superlight و Pro X Superlight 2 است. این ماوس جدید با همکاری ورزشکاران حرفه‌ای در عرصه‌ی ورزش‌های الکترونیکی طراحی شده و دارای حداکثر دقت 44k DPI، شتاب 888 IPS و نرخ نظرسنجی پایدار 8 کیلوهرتز است.

Superlight 2 Dex Lightspeed مجهز به پنج دکمه و سوئیچ Lightforce بوده و تنها 60 گرم وزن دارد. همچنین، با سیستم شارژ بی‌سیم PowerPlay لاجیتک سازگار است. اگر به دنبال خرید هستید، می‌توانید آن را با قیمت 160 دلار و در رنگ‌های مشکی، سفید یا صورتی تهیه کنید. برای طرفداران ماوس G Pro اصلی، ماوس گیمینگ بی‌سیم Pro 2 Lightspeed را در نظر بگیرید که از مدل قبلی خود بهبود یافته است. سنسور Hero 2 این ماوس دارای دقت 32k DPI و شتاب بیش از 500 IPS است. بالاترین نرخ نظرسنجی برای Pro 2 Lightspeed 1 کیلوهرتز می‌باشد.

مشابه نسخه‌ی اول G Pro، وزن این ماوس 80 گرم است که برای گیمرهایی که به دنبال وسایل سنگین‌تر هستند مناسب است. اگرچه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، اما قابلیت کار با گیرنده‌ی Pro Lightspeed را دارد تا نرخ نظرسنجی 8 کیلوهرتز را ارائه دهد. این گیرنده در ماه اکتبر و با قیمت 30 دلار در دسترس خواهد بود. هم‌اکنون این ماوس با قیمت 140 دلار و در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی موجود است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا