نرم افزار و اینترنت

اسنپ ​از بازطراحی اسنپ چت و افزودن توانایی های جدید هوش مصنوعی خبر داد

اسنپ از زمان معرفی دستیار هوش مصنوعی خود، به طور مداوم ویژگی های مختلفی را در اپلیکیشنش اضافه داده است. اکنون، با آغاز آزمایش‌های بازطراحی گسترده‌تری برای اپلیکیشن، این شرکت مجموعه‌ای جدید از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می‌کند.

اسنپ معمولاً ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را ابتدا برای اعضای +Snapchat عرضه می‌کند و با معرفی ویژگی تازه‌ای به نام My Selfie، این روند را ادامه می‌دهد. این ویژگی با استفاده از عکس‌های سلفی، تصاویری که توسط هوش مصنوعی از کاربران و دوستانشان (در صورت عضویت) در حالت‌ها و موقعیت‌های خلاقانه تولید می‌کند.

همچنین، این شرکت در حال عرضه یک Grandparents Lens است که با استفاده از هوش مصنوعی، تصوری از ظاهر احتمالی شما به عنوان یک فرد مسن ارائه می‌دهد. اعضای +Snapchat به زودی به ویژگی جدید هوش مصنوعی در بخش Memories دسترسی پیدا خواهند کرد که اسنپ‌های ذخیره شده قدیمی کاربران را پیگیری می‌کند.

با این به‌روزرسانی، Memories قادر خواهد بود تصاویر و ویدیوهای ویرایش شده با زیرنویس‌های تولیدی هوش مصنوعی یا افکت‌های لنز AR جدید را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، اسنپ با تجهیز دستیار MyAI به ChatGPT و قابلیت “حل مشکل” بر اساس تصاویر، قدرتمندتر عمل می‌کند. این شرکت اعلام کرده است که دستیار می‌تواند منوی رستوران‌ها را ترجمه کند، گیاهان را شناسایی نماید و علائم پارکینگ را تفسیر کند.

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی همزمان با آغاز آزمایش‌های طراحی مجدد وسیع‌تر اپلیکیشن اسنپ ارائه می‌شوند، که هدف آن ساده‌سازی و بهبود رابط کاربری اسنپ چت است که پیشتر به خاطر پیچیدگی مورد انتقاد بوده است. طراحی جدید، مکالمات بین دوستان و محتوای Stories را در یک صفحه نمایش مشترک قرار می‌دهد، که در آن Stories در بالای مکالمات نمایش داده می‌شود.

طراحی جدید همچنین تب جداگانه‌ای برای Snap Map حذف کرده و آن را در تب “Chat” جای داده است. به جای داشتن بخش‌های جداگانه برای Spotlight و Stories، اسنپ این دو را در یک فید Watch تلفیق کرده که محتوا را به صورت الگوریتمی پیشنهاد می‌دهد. در حالی که نسخه کنونی اسنپ چت پنج بخش مجزا دارد، نسخه “ساده‌تر” فقط سه بخش خواهد داشت، از جمله دوربین که همچنان اولین صفحه‌ای است که کاربران پس از باز کردن برنامه با آن مواجه می‌شوند.

اسنپ در گذشته با چالش‌های ناشی از بازطراحی‌های بزرگ روبرو شده است و این شرکت اعلام کرده که قصد دارد ظاهر جدید را به تدریج عرضه کند و فقط تعداد محدودی از کاربران به‌روزرسانی را دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا