موبایل و تبلت

سامسونگ دمویی از ویژگی های هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت

سامسونگ با معرفی Galaxy AI در صدر برنامه‌های هوش مصنوعی موبایل قرار گرفته است. اکنون تقریباً تمام شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، مجموعه‌های هوش مصنوعی خود را رونمایی می‌کنند، اما دارندگان دستگاه‌های اخیر گلکسی S و Z می‌توانند پیش از دیگران از این قابلیت‌ها بهره‌مند شوند. گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 برای کاربردهای هوش مصنوعی، به‌ویژه فولد با پشتیبانی از S Pen، ایده‌آل هستند.

ابزار Sketch to Image به شما امکان می‌دهد که یک طرح اولیه را (از جمله ردیابی روی یک تصویر موجود)، با انتخاب یک سبک، به یک اثر هنری تمام رنگی در چند ثانیه تبدیل کنید.

Circle to Search (مجهز به گوگل) در تمام دستگاه‌های Galaxy AI در دسترس است. می‌توانید از آن برای کارهای مختلف، از جستجوی مقاصد سفر در تصاویر گرفته تا کمک در انجام تکالیف ریاضی استفاده کنید.

صفحه نمایش بزرگ و پشتیبانی از S Pen، گلکسی Z Fold6 را به ابزاری عالی برای یادداشت‌برداری تبدیل می‌کند، اما می‌توانید در حین تمرکز بر ارائه یا بحث، کارها را به هوش مصنوعی بسپارید. برنامه Notes دارای ویژگی Note Assist است که صدا را ضبط و ترانسکریپت می‌کند (بحث را بر اساس بلندگو تفکیک می‌کند) و خلاصه‌ای از مطالب گفته شده ارائه می‌دهد.

چه PDF‌ها را دوست داشته باشید و چه از آنها متنفر باشید، آنها استاندارد ارسال و دریافت اسناد دیجیتال هستند. اگر با مدرکی به زبان خارجی مواجه شوید، برنامه Notes می‌تواند به شما کمک کند – ویژگی PDF Overlay Translation کل سند را ترجمه می‌کند، بنابراین نیازی به کپی و جای‌گذاری تکه‌های متن در یک برنامه ترجمه جداگانه نیست.

چند روز پیش، سامسونگ One UI 6.1.1 را برای سری گلکسی S23، Z Flip5 و Z Fold5 منتشر کرد و ویژگی‌های جدید Galaxy AI را برای پرچمداران 2023 عرضه نمود. پرچمداران 2022 نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، حتی میان‌رده‌هایی مانند Galaxy A55 و A35 نیز با به‌روزرسانی v6.1.1 به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد. سامسونگ هدف گذاری کرده است که تا پایان سال جاری، بیش از 200 میلیون دستگاه Galaxy AI را به کار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا