موبایل و تبلت

تکنو اسپارک 30 معرفی شد

تکنو اسپارک 30 به طور رسمی معرفی گردید. این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش 6.78 اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس است که حداکثر روشنایی آن 800 نیت می‌باشد و از لمس با دست‌های مرطوب یا روغنی پشتیبانی می‌کند.

همچنین، دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در یک سوراخ مرکزی است، اما اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش ندارد، زیرا در دکمه پاور تعبیه شده است. در پشت دستگاه، یک جزیره دوربین دایره‌ای قرار دارد که دوربین اصلی آن از سنسور 64 مگاپیکسلی Sony IMX682 بهره می‌برد. تراشه Helio G91 به همراه 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی، قدرت پردازشی آن را تامین می‌کند.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 عرضه می‌شود، اما هنوز مشخص نیست که چه مدت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد. سایر ویژگی‌های برجسته Tecno Spark 30 شامل یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 18 واتی، استاندارد مقاومت IP64، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos، پورت USB-C و قابلیت NFC می‌باشد.

تکنو اسپارک 30 در وب‌سایت تکنو تانزانیا با رنگ‌های Orbit White و Orbit Black لیست شده، اما اطلاعات دقیق قیمت و زمان دسترسی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا