موبایل و تبلت

گلکسی اس 24 اولترا در تست باتری بر تمامی آیفون 16 ها پیروز شد

سری جدید اپل، آیفون 16، با تمرکز بر بهبودهای تدریجی به جای تغییرات انقلابی وارد بازار شده است. نکته برجسته امسال، “هوش اپل” بوده، اما این ویژگی هنوز در دسترس نیست. علاوه بر این، شرکت از بهبود عمر باتری در کل خط تولید خود بهره برده است. شرکت ادعا می‌کند که آیفون 16 پرو مکس نسبت به نسل قبلی خود، چهار ساعت بیشتر پخش ویدیو دارد، در حالی که مدل پایه آیفون 16، دو ساعت اضافی ارائه می‌دهد.

با این حال، آزمایشات اخیر انجام شده توسط یوتیوبر معروف فناوری، MrWhosetheboss، عملکرد واقعی باتری را آشکار ساخته است. یوتیوبر، آیفون‌های جدید را مورد آزمایش قرار داده و آنها را با نسل‌های قبلی خود و همچنین رقیب دیرینه اندروید، یعنی گلکسی اس 24 اولترا، مقایسه کرده و نتایج متفاوتی به دست آمده است. آزمایش، سناریوهای استفاده واقعی را شبیه‌سازی کرده و از برنامه‌های محبوبی مانند شبکه‌های اجتماعی، یوتیوب و اسلک استفاده کرده است.

گلکسی S24 اولترا با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خود، با دوام 12 ساعت و 31 دقیقه، به عنوان برنده اصلی این رقابت‌ها شناخته شده است. آیفون 16 پرو مکس با 11 ساعت و 22 دقیقه، در جایگاه دوم قرار گرفته که نسبت به آیفون 15 پرو مکس با 9 ساعت و 35 دقیقه، پیشرفت قابل توجهی دارد.  سایر مدل‌های سری آیفون 16 نیز الگوی مشابهی را نشان داده‌اند.

هر دو مدل پلاس و پرو، 8 ساعت و 19 دقیقه دوام آورده‌اند، در حالی که مدل استاندارد آیفون 16 نیز همین مدت زمان را داشته است. تمام مدل‌های آیفون 16 از نسل‌های قبلی آیفون 15 پیشی گرفته‌اند، اما هیچ‌کدام به دوام باتری گلکسی S24 اولترا نرسیده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا