سخت افزار

اکستندر شبکه Zyxel PoE12-3PD معرفی شد

Zyxel Networks، اخیراً اکستندر POE جدیدی را معرفی کرده که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا چالش‌های مربوط به استقرار شبکه در فواصل طولانی و محدودیت‌های برق را پشت سر بگذارند.

PoE12-3PD، مناسب برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی، یک دستگاه مدیریتی ابری است که انعطاف‌پذیری شبکه را برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMB) و ارائه‌دهندگان خدمات مدیریت شده (MSP) افزایش می‌دهد و به آن‌ها امکان می‌دهد تا به راحتی شبکه‌های گسترده‌تری را در مناطق بیرونی وسیع‌تر، فضاهای داخلی بزرگ، ساختمان‌های تاریخی یا در محدوده‌های وسیع بدون دسترسی کافی به پریز برق ایجاد کنند.

در حالی که سوئیچ‌های PoE می‌توانند برای ساده‌سازی زیرساخت‌های کابلی مورد استفاده قرار گیرند، عملکرد شبکه اغلب به دلیل محدودیت فاصله کابل 100 متری با محدودیت مواجه می‌شود. PoE12-3PD جدید Zyxel یک راه‌حل کارآمد و به صرفه را ارائه می‌دهد که پوشش شبکه را به طور چشمگیری گسترش می‌دهد و اتصال یکپارچه‌ای را در سناریوهای داخلی و خارجی فراهم می‌کند.

PoE12-3PD یک راه‌حل پلاگین و پلی ساده است که هم داده‌ها و هم انرژی را به لبه‌های شبکه منتقل می‌کند. این دستگاه قادر است تا 45 وات انرژی را از طریق سه پورت +Downlink PoE ارائه دهد و به چندین دستگاه PoE اجازه می‌دهد – مانند دوربین‌های IP، سیستم‌های کنترل دسترسی، دستگاه‌های IoT و دستگاه‌های خانه هوشمند و حسگرهایی که معمولاً در خارج از منزل یا در محیط‌های سخت نصب می‌شوند – به هم متصل شوند.

پس از نصب، کاربران می‌توانند وضعیت شبکه خود را از طریق پلتفرم ابری Nebula شبکه Zyxel مانیتور کنند. این امکان نظارت یکپارچه از کل شبکه را از طریق وب و برنامه تلفن همراه فراهم می‌کند و عیب‌یابی را برای مدیران شبکه و MSP‌ها ساده‌تر می‌سازد. ویژگی PoE پیوسته PoE12-3PD، که برای ارائه خدمات بدون وقفه طراحی شده است، با ارائه منبع تغذیه مداوم، حتی در طول چرخه برق و به‌روزرسانی سیستم‌عامل، زمان خرابی تعمیر و نگهداری و تأثیر شبکه را به حداقل می‌رساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا