لپ تاپ

معرفی Omnibook Ultra Flip 14: اولین کامپیوتر 2 در 1 هوش مصنوعی اچ پی

شرکت اچ‌پی از نخستین کامپیوتر هوش مصنوعی دو در یک خود تحت عنوان OmniBook Ultra Flip با صفحه نمایش 14 اینچی پرده‌برداری کرد. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش OLED با کیفیت 3K، تاچ‌پد حساس به لمس و پردازنده‌های سری Core Ultra 200V اینتل به همراه موتور اختصاصی هوش مصنوعی است. این دستگاه از اواخر نوامبر قابلیت‌های کوپایلت پلاس را به‌عنوان یک به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

OmniBook Ultra Flip با صفحه نمایش 14 اینچی مجهز به پنل OLED لمسی با رزولوشن 2880 در 1800 و نرخ تازه سازی متغیر حداکثر 120 هرتز است. با نسبت صفحه به بدنه 90 درصد، ضخامت این رایانه تنها 0.59 اینچ (15 میلی‌متر) و وزن آن 2.97 پوند (1.35 کیلوگرم) است. OmniBook Ultra Flip 14 با حافظه پایه 512 گیگابایت عرضه می‌شود و گزینه‌هایی با ظرفیت 1 و 2 ترابایت نیز موجود است.

حافظه رم استاندارد آن 16 گیگابایت بوده و در مدل‌های گران‌تر به 32 گیگابایت ارتقاء می‌یابد. باتری دستگاه دو در یک تا 20 ساعت دوام دارد و با استفاده از شارژر USB-C 65 واتی همراه، در 45 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود. پردازنده هوش مصنوعی اینتل می‌تواند از Ultra 5 226V تا Ultra 9 288V پیکربندی شود.

این دستگاه دارای دوربین 9 مگاپیکسلی با قابلیت‌های سخت‌افزاری برای نور کم و سوئیچ خودکار HDR است که بر اساس شرایط نوری، زمان نیاز به HDR را تشخیص داده و فعال می‌کند. ویژگی‌های هوش مصنوعی آن با استفاده از NPU تراشه اینتل، شامل کنترل حرکتی دست برای مرور اسناد یا وب‌سایت‌ها، تنظیم صدا و کنترل پخش مدیا می‌شود.

همچنین، این رایانه شخصی می‌تواند به صورت خودکار قفل شود وقتی شما دور هستید و هنگام بازگشت شما، بیدار شود. با ارائه به‌روزرسانی Copilot+ برای رایانه‌های شخصی اینتل، ویژگی‌های جدیدی مانند ابزارهای تولید تصویر و ویرایش هوش مصنوعی، زیرنویس‌های زنده، افکت‌های Windows Studio و Recall افزوده خواهند شد. HP OmniBook Ultra Flip از امروز موجود است و قیمت آن از 1450 دلار آغاز می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا