دوربین های دیجیتال

Insta360 از وب کم های Link 2 و Link 2C رونمایی کرد

اینستا 360 دو مدل جدید از وب‌کم Link را با طراحی کوچک‌تر و قابلیت‌های پیشرفته ردیابی خودکار معرفی کرده که برای ارائه‌ها و پخش‌های زنده بهینه‌سازی شده‌اند. مدل Link 2 با قیمت 199 دلار، گیمبال دو محوره نوآورانه‌ی نسخه قبلی را ارتقا داده و همچنین در کاهش نویز بهبود یافته است، در حالی که مدل Link 2C با قیمت 149 دلار فاقد حرکت است.

هر دو مدل دارای پایه مغناطیسی جدیدی هستند که اتصال به سطوح مختلف را آسان‌تر می‌کند و از نظر قیمتی نیز ارزان‌تر از مدل اصلی Insta360 Link هستند که در سال 2022 با قیمت 299.99 دلار به بازار آمد. Link 2 و Link 2C از سنسور نیم اینچی مشابه با مدل اصلی بهره می‌برند که با لنز f1.8 معادل 26 میلی‌متری ترکیب شده است. این دوربین‌ها قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه هستند و می‌توانند به 1080P برای افزایش نرخ فریم تا 60 فریم بر ثانیه کاهش یابند.

Insta360 اعلام کرده است که هر دو دوربین در فیلتر کردن نویزهای ناخواسته مانند صدای صفحه کلید، ترافیک یا سر و صدای کافه‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. کاربران می‌توانند از بین سه حالت صوتی مختلف انتخاب کنند، یکی برای اولویت دادن به صداها و دیگری برای بهینه‌سازی موسیقی.

Link 2 و Link 2C همان قابلیت‌های ردیابی خودکار و کادربندی مدل اصلی را دارند، اما با گزینه‌های جدیدی مانند ردیابی گروهی که اطمینان می‌دهد چندین مجری همواره در کادر باشند و همچنین حرکات دست گسترده‌تری برای کنترل زوم و خاموش یا روشن کردن وب‌کم بدون نیاز به دسترسی به کامپیوتر.

یک حالت تخته سفید هوشمند جدید نیز اضافه شده است که می‌تواند به طور خودکار تخته سفید را شناسایی کرده و آن را به صورت مربع در کادر قرار دهد تا دیدن آن برای دیگران در تماس آسان‌تر شود. در گذشته، برای تمرکز دوربین لینک بر تخته سفید، نیاز به استفاده از برچسب‌هایی در گوشه‌های آن بود.

Insta360 همچنین Smart Whiteboard Mode را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد مناطقی را تعیین کنند که وب‌کم‌ها نباید افراد را در آن دنبال کنند. این ویژگی به ارائه‌دهندگان امکان می‌دهد از کادر خارج شوند در حالی که وب‌کم‌ها بر روی موضوع دیگری تمرکز دارند و همچنین می‌توان از آن برای مخفی کردن مناطق یا اطلاعات حساس استفاده کرد تا از حرکت وب‌کم‌ها به سمت آن‌ها جلوگیری شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا