صوتی و تصویری

هواوی بزرگترین تلویزیون هوشمند خود را با اندازه 110 اینچ ارائه کرد

هواوی از بزرگترین تلویزیون هوشمند خود تا به امروز در بازار چین رونمایی کرده است: تلویزیون هوشمند V5 Max با اندازه 110 اینچی که به همراه سیستم عامل HarmonyOS 4.5 اجرا می شود. این محصول جدید، که به مجموعه محصولات هواوی اضافه شده، با هدف فراهم آوردن تجربه‌ای مجلل و فراگیر از تماشای تلویزیون، تکنولوژی‌های نمایشگر پیشرفته را با سخت‌افزار قدرتمند تلفیق می‌کند تا تجربه‌ای سینمایی درجه‌یک را در منزل به ارمغان آورد.

تلویزیون هوشمند Huawei V5 Max با پنل 110 اینچی SuperMiniLED، وضوح Ultra HD 4K (3840 × 2160 پیکسل) و نرخ تازه سازی 120 هرتز، برای فضاهای بزرگ و باشکوه طراحی شده و دارای ظاهری براق با قابی بسیار نازک به ضخامت 12 میلی‌متر می‌باشد. ابعاد تلویزیون 2467.88 در 1417.42 در 69 میلی‌متر (بدون پایه) و وزن آن 95 کیلوگرم است.

این محصول با حداکثر روشنایی 5000 نیت، تصاویری روشن و زنده را حتی در محیط‌های پرنور تضمین می‌کند. با نسبت کنتراست 8،000،000:1، زاویه دید گسترده 178 درجه و نسبت تصویر 16:9، عمق رنگ و دامنه دینامیکی افزایش می‌یابد. تلویزیون به صفحه نمایش انرژی الماس سیاه با لایه کوانتومی چندبلوری مجهز است که تابش نور خیره‌کننده را کاهش داده و انتشار نور را بهبود می‌بخشد تا تصاویری واضح‌تر و دلنشین‌تر ارائه دهد.

تلویزیون هوشمند Huawei V5 Max از فناوری کیفیت تصویر Honghu AI استفاده می‌کند که کیفیت تصاویر 1080P را برای دقت و جزئیات بیشتر ارتقا می‌دهد. این دستگاه با کنترل نور پیشرفته، روشنایی را بر اساس نور محیط تنظیم می‌کند تا تصاویری بهینه ارائه دهد. همچنین، این تلویزیون از فناوری بهبود Honghu AI HDR بهره می‌برد که کیفیت تماشای صحنه‌های تاریک و روشن را بهبود می‌بخشد.

با بهره‌گیری از چیپست Honghu Swan 900 (با 8 هسته Cortex A73)، عملکرد CPU تا 200 درصد افزایش می‌یابد و با پردازشگر گرافیک G52 MC6، عملکرد گرافیکی تا 160 درصد بهبود می‌یابد. این تلویزیون دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که عملکرد روان و فضای کافی برای برنامه‌ها و محتوا را فراهم می‌کند. تلویزیون هوشمند Huawei V5 Max با ویژگی‌های پیشرفته‌ای که از ادغام با سیستم عامل HarmonyOS 4.5 نشأت می‌گیرند، متمایز می‌شود.

این سیستم عامل ویژگی Smart Care ارتقا یافته‌ای را ارائه می‌دهد که فعالیت و وضعیت کودکان را هنگام تماشای تلویزیون نظارت می‌کند و عادات تماشای سالم را ترویج می‌دهد. همچنین، ویژگی Family Connect را دارد که امکان برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا را برای تا 12 کاربر فراهم می‌کند و بخش سرگرمی هوشمند، تلویزیون را به مرکزی برای بازی، تناسب اندام، کارائوکه و سینمای خانگی تبدیل می‌کند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، تلویزیون دارای کنترل از راه دور است که به کاربران اجازه می‌دهد تلویزیون را از طریق تلفن‌های هوشمند هواوی خود در هر مکانی کنترل کنند. این تلویزیون با فناوری صدای هواوی و همراه با پنج بلندگوی فیبر کربنی دو درایور، دو توییتر گنبدی ابریشمی طبیعی و دو رادیاتور غیرفعال عرضه می‌شود که تجربه‌ای فراگیر صوتی را برای تکمیل کیفیت تصویری فراهم می‌کند.

V5 Max همچنین مجهز به کنترل از راه دور بی‌سیم است که به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق حرکات مانند کشیدن و دور زدن بدون لمس کنترل از راه دور، با آن ارتباط برقرار کنند. دوربین مجهز به هوش مصنوعی روی نوار هوشمند تعبیه شده است که امکان برقراری تماس‌های ویدیویی و عملکردهای هوشمند اضافی را فراهم می‌آورد. تلویزیون هوشمند Huawei V5 Max با صفحه‌نمایش 110 اینچی هم‌اکنون برای پیش‌فروش با قیمت 69999 یوان (9954 دلار) در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا