کنسول و بازی

مایکروسافت اپلیکیشن Xbox Game Pass در برنامه موبایل Xbox ادغام کرد

مایکروسافت به‌روزرسانی سپتامبر Xbox را ارائه کرده که شامل پیشرفت‌هایی برای بازی‌های PC، برنامه‌های Xbox، کنسول‌ها و موارد دیگر است. تجربه موبایل Xbox در حال تغییر است، که با ادغام برنامه Xbox Game Pass موبایل در برنامه موبایل Xbox موجود همراه می شود.

اپلیکیشن Xbox به روز شده در آینده امکان بازی و نصب بازی‌ها روی کنسول، دسترسی به عکس‌های بازی ضبط‌شده، چت با دیگر گیمرها، دریافت اعلان‌های مربوط به درخواست‌های دوستی و جوایز، و مدیریت عضویت Game Pass را فراهم می‌آورد. با ادغام ویژگی‌های برنامه Xbox Game Pass در برنامه Xbox، مایکروسافت تجربه کاربری را ساده‌تر می‌کند، بدون نیاز به دو برنامه جداگانه.

برنامه موبایل Xbox به‌روز شده ابتدا برای اعضای بتا Xbox و سپس برای دیگران در دسترس قرار خواهد گرفت. به دنبال این تغییرات، مایکروسافت دیگر به‌روزرسانی‌هایی برای برنامه Xbox Game Pass ارائه نخواهد داد و از نوامبر قابل دانلود نخواهد بود. با ادغام جدید Game Pass، برنامه تلفن همراه Xbox به شما این امکان را می‌دهد که Game Pass را جستجو کرده و عضویت خود را مدیریت نمایید.

شما قادر خواهید بود تا کاتالوگ کامل Game Pass را بررسی کنید، برای بازی‌های جدیدی که به سرویس اضافه می‌شوند اعلان دریافت کنید، و اگر عضو Ultimate هستید، امتیازات را ببینید و ادعا کنید. علاوه بر این، اعضای Game Pass Ultimate می‌توانند بازی‌های منتخبی را از طریق Xbox Cloud Gaming بر روی دستگاه‌های iOS یا Android خود از طریق xbox.com/play با استفاده از مرورگر وب پشتیبانی‌شده اجرا کنند.

در بخش PC، مایکروسافت حالت فشرده Game Bar را برای تمام کاربران ارائه می‌دهد. در صفحه‌های نمایش کوچکتر و دستگاه‌های ویندوزی، با استفاده از این حالت فشرده جدید در Game Bar، می‌توانید بازی‌های اخیراً انجام شده را مشاهده کرده و به لانچرهای بازی و ابزارهای کمکی دیگر دسترسی پیدا کنید. حالت فشرده همچنین برای استفاده با کنترلر Xbox بهینه‌سازی شده و امکان جابجایی سریع بین ویجت‌ها با استفاده از دکمه‌های LB/RB را فراهم می‌کند.

در بخش کنسول، مایکروسافت اکنون به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های بازی‌ها را پیش از انتشار دانلود کنند تا بتوانند بلافاصله پس از انتشار به‌روزرسانی، بازی را آغاز کنند. این گزینه جدید می‌تواند از طریق My Games & Apps > Manage > Updates فعال شود. این ویژگی توسط تمام عناوین بازی پشتیبانی نمی‌شود، اما بازی‌های محبوبی مانند Sea of Thieves، Minecraft و Cassette Beasts در حال حاضر از پیش‌دانلود به‌روزرسانی‌ها پشتیبانی می‌کنند. این به‌روزرسانی‌ها تجربه کلی Xbox را بهبود بخشیده و دسترسی بازیکنان به بازی‌ها، مدیریت اشتراک‌ها و آگاهی از آخرین محتوا را آسان‌تر می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا