امنیت

این دوربین امنیتی Eufy می تواند شب را طوری نشان دهد که انگار روز است

جدیدترین دوربین امنیتی Eufy از شرکت انکر، سازنده خانه‌ هوشمند، قادر است به صورت واضح در تاریکی دیده شود، کمتر از حسگر حرکت رادار برای کاهش هشدارهای نادرست استفاده می‌کند و توانایی ضبط 24 ساعته در هفت روز هفته را دارد. مشابه سایر دوربین‌های Eufy، مدل جدید S3 Pro نیز از قابلیت‌های تشخیص چهره، بسته، وسیله نقلیه و حیوانات خانگی به صورت رایگان بهره می‌برد و ویدیوهای ضبط‌شده به صورت محلی و بدون هزینه ماهانه ذخیره می‌شوند.

در تضاد با سایر مدل‌های Eufy، دوربین S3 Pro با Apple Home سازگار است و می‌تواند با سرویس HomeKit Secure Video اپل کار کند. EufyCam S3 Pro در این هفته به عنوان بسته‌ای شامل دو دوربین و یک HomeBase S380 به قیمت 549.99 دلار عرضه خواهد شد. HomeBase 3 با فعال‌سازی هشدارهای هوشمند و دارا بودن حافظه محلی (16 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقاء تا 16 ترابایت)، S3 Pro را به Apple Home متصل می‌کند و آن را به نخستین دوربین Eufy تبدیل می‌کند که از زمان سری EufyCam 2 در سال 2019 با پلتفرم خانه هوشمند اپل کار می‌کند.

S3 Pro با ویژگی جدید دید در شب رنگی MaxColor Vision معرفی شده است که قول می‌دهد تصویربرداری با کیفیت روز را حتی در تاریکی مطلق و بدون نیاز به نورافکن ارائه دهد. من این فناوری را در نمایشگاه IFA در برلین تماشا کردم و بسیار چشمگیر بود. دوربینی در یک اتاق کاملاً تاریک قرار داده شده بود و تصاویر را به مانیتوری خارج از اتاق می‌فرستاد، جایی که من می‌توانستم همه چیزهای داخل اتاق را مشاهده کنم، انگار که روز بود. Eufy اعلام کرده که سنسور 1/1.8 اینچی CMOS، دیافراگم F1.0 و پردازنده سیگنال تصویر مبتنی بر AI این فناوری را بهبود می‌بخشد.

هرچند که دید در شب رنگی بدون استفاده از نورافکن کار می‌کند، S3 Pro همچنین دارای نورافکنی است که با حرکت فعال می‌شود و Eufy می‌گوید که این نورافکن می‌تواند با نور محیطی واقعی تطبیق پیدا کند تا بهترین تصویر ممکن را فراهم کند. همچنین می‌توان نور را هنگام تماشای پخش زنده از طریق برنامه به صورت دستی تنظیم کرد. سیستم تشخیص حرکت دوگانه جدید از ترکیب فناوری‌های رادار و مادون قرمز غیرفعال (PIR) استفاده می‌کند.

این ترکیب باید تشخیص دقیق‌تر افراد را ممکن سازد و از ارسال هشدارهای اشتباه به دلیل حرکت درختان در باد جلوگیری کند. Eufy ادعا می‌کند که این فناوری می‌تواند هشدارهای اشتباه را تا 99 درصد کاهش دهد. S3 Pro با یک باتری 13000 میلی آمپر ساعتی کار می‌کند که تا 365 روز انرژی فراهم می‌کند. یک پنل خورشیدی داخلی می‌تواند برای مدت زمان طولانی‌تری انرژی دوربین را تأمین کند. در تست EufyCam S3 که دارای پنل خورشیدی داخلی است، بیش از یک سال است که نیاز به شارژ مجدد نداشته‌ام.

پنل خورشیدی S3 Pro نسبت به S3، 50 درصد بزرگتر است و Eufy ادعا می‌کند که می‌تواند دوربین را فقط با یک ساعت نور خورشید در روز کاملاً شارژ کند. Eufy همچنین یک پنل خورشیدی خارجی را همراه با دوربین ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید دوربین را زیر سایبانی نصب کنید و همچنان از برق برخوردار باشید. Eufy اعلام کرده است که S3 Pro می‌تواند تا کیفیت 4K ضبط کند و از طریق کابل USB-C برق می‌گیرد. در حالت اتصال سیمی، قادر به ضبط 24/7 است – این اولین دوربین مصرفی Eufy است که این ویژگی را دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا