گوناگون

ریزر از بالشتک گیمینگ هپتیک Freyj معرفی کرد

شرکت ریزر اعلام کرده که کوسن گیمینگ Freyja را روانه بازار کرده که یک بالشتک ارتعاشی بوده و به صندلی بازی شما متصل می‌شود. قیمت این کوسن 299.99 دلار است و هم اکنون قابل خریداری می‌باشد. Freyja یک تجربه ارتعاشی گسترده است که از کنترلرهای بازی به دست می‌آید – به جای اینکه دستان شما را تکان دهد، چندین پانل در پشت و زیر شما به اتفاقات درون بازی واکنش نشان داده و می‌لرزند.

شرکت می‌گوید که فیدبک این بالشتک از “هپتیک‌های چند جهته با شش محرک موتور لمسی پیشرفته” بهره می‌برد و از طریق بلوتوث یا اتصال بی‌سیم HyperSpeed ​​Razer قابل اتصال است. در بیشتر مواقع، ارتعاشات تنها از صدای بازی‌هایی که انجام می‌دهید، موسیقی که گوش می‌دهید یا فیلم‌هایی که تماشا می‌کنید، ناشی می‌شوند.

ریزر بازی‌هایی مانند Final Fantasy 16، Silent Hill 2 و Stalker 2 را به عنوان نمونه‌هایی از بازی‌هایی که فناوری Razer Sensa HD را که بخش هپتیک را فعال می‌کند، ادغام کرده‌اند، معرفی کرده است. ریزر نسخه “Project Esther” از Freyja را در نمایشگاه CES معرفی کرد. در آن زمان، مشخص نبود که آیا این محصول به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر – اما حالا در دسترس است.

شرکت همچنین Kraken V4 Pro را معرفی کرده که نسخه‌ای از هدفون جدید Kraken V4 که سر شما را با صدای هپتیک به لرزه درمی‌آورد. همانند کوسن، V4 Pro از Razer HyperSpeed ​​و بلوتوث به همراه USB یا اتصالات سیمی 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند. V4 Pro همراه با یک جعبه کوچک به نام OLED Control Hub عرضه می‌شود که برای تنظیم بازخورد لرزشی، انتخاب ورودی و تنظیم جلوه‌ها (که طبیعتاً هدفون دارای چراغ‌های RGB است) استفاده می‌شود. قیمت Razer V4 Pro 399.99 دلار (یا 449.99 یورو) است و بر اساس صفحات محصول، اولین سفارش‌های آن و Freyja از تاریخ 7 اکتبر ارسال شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا