سخت افزار

ریزر از ماوس های جدید Basilisk V3 Pro 35K و Basilisk V3 35K رونمایی کرد

ریزر به تازگی از دو به‌روزرسانی مهم برای خط محصولات ماوس بازی محبوب Basilisk V3 خبر داد؛ انتخابی برتر برای گیمرهایی که به دنبال سفارشی‌سازی، غوطه‌وری در بازی و راحتی هستند.

ماوس گیمینگ بی‌سیم جدید Razer Basilisk V3 Pro 35K، که کاملاً قابل تنظیم است، و نسخه سیمی آن، Razer Basilisk V3 35K، هر دو با ارتقاء‌هایی در کیفیت زندگی برای بازتعریف سفارشی‌سازی عرضه شده‌اند. این مدل‌های به‌روز شده، که در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس هستند، 13 دکمه قابل تنظیم، Chroma RGB چند منطقه‌ای با نور پس‌زمینه و همچنین سازگاری با شارژ بی‌سیم را حفظ کرده‌اند.

این ماوس ها مجهز به سنسور اپتیکال Razer Focus Pro 35K Gen-2 هستند که قبلا Razer Viper V3 Pro آن را داشت. این حسگر با ویژگی‌های هوشمندی مانند ردیابی هوشمند، به طور خودکار انواع سطوح را شناسایی می‌کند تا الگوریتم ردیابی را متناسب با آن تنظیم کند و عملکرد بهینه را در مواد مختلف تضمین کند. این ویژگی، همراه با Motion Sync، داده‌ها را از ورودی به رایانه شخصی برای ردیابی پاسخگوتر همگام‌سازی می‌کند. گیمرها می‌توانند با دقت 1-DPI تنظیم شوند، یا روی تنظیمات حساسیتی که به آن عادت دارند، فقط در سه مرحله سریع پورت کنند.

در بخش باتری، می توانید از 140 ساعت در Razer HyperSpeed ​​Wireless یا تا 210 ساعت در بلوتوث با یک بار شارژ لذت ببرید، که اجازه می دهد جلسات بازی طولانی ماراتن را بدون وقفه انجام دهید. Razer HyperScroll Tilt Wheel تجربیات پیمایشی قابل تنظیم از چرخش صاف و آزاد تا حرکات افزایشی لمسی را ارائه می دهد. کاربران همچنین می‌توانند بر اساس سرعت اسکرول خود در حالت Smart-Reel بین این دو جابجا شوند – اکنون در Synapse 4 جدید قابل تنظیم است.

علاوه بر این، ماوس جدید Basilisk V3 35K تمام ویژگی‌های کلیدی ماوس Basilisk V3 Pro 35K را داراست، اما با یک کابل Razer Speedflex برای کاهش کشش.  از اول اکتبر 2024، می‌توانید به این ماوس‌های جدید دسترسی پیدا کنید. قیمت‌های ماوس‌های ریزر Basilisk V3 Pro 35K و Razer Basilisk V3 35K به ترتیب 159.99 دلار و 69.99 دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا